Outlet Roermond

Breitling heeft echt een leuke winkel in Roermond. Erg huiselijke sfeer en jong personeel (die niet zoveel van horloges afweten, maar wel enthousiast overkomen). Beetje het tegenovergestelde van S&C.

1 like

Iemand nog in Roermond geweest bij Breitling outlet ?
Hebben ze nog de Colt Skyracer Patrouille de France of de Jet team modelen ?
Thanks

Ik heb ze daar gezien een paar maanden geleden voor een interessant prijs

$_86 (4)

2 likes

Zou je ook kunnen kijken of ze Breitling Superocean Heritage II 42 hebben? :yum:

Just saying… :thinking:

3 likes

Haha ja klopt. Is ook jammer, voor het imago van het merk. Maar ben benieuwd wat de Breitling Superocean Heritage II 42 daar kost. Kans is groot als ik hem koop dat het bij de AD is, maar een beetje vergelijkingsmateriaal kan geen kwaad.

Outletstore is ook een AD :wink:

Alle horloges daar zijn aan 30%
Er zijn toch veel modellen, maar geen van de laatste collectie en geen ‘basis’ Navitimer
Dus geen Aviator 8, geen nieuwe collectie Premier, geen nieuwe modelen van Superocean, enz…
Bij de Navitimer hebben ze enkel de duur modelen, goud bv
Ik heb wel gezien ook B50, Exospace en Aerospace Evo, maar deze zijn rap verkocht

f1220a13e2002d531d69fd054f6b11bed323a17b_1_375x500

4 likes

Zoals te verwachten bij een outletstore :wink:

2 likes

Maar betekent dat dat je na de aankoop direct in de rij kunt staan voor een servicebeurt? De Superocean Heritage MKI is al paar jaar uit productie.

Dat zijn wel nieuwe horloges met hetzelfde garantie (2 en 5 jaren)
Dat is ook een officieel verdeler van Breitling

Het betekent dat je er de normale garantie op hebt.

Er zijn ook al Superocean Heritage II met de ceramiek bezel :wink:

De elektronische garantie kaart wordt ook mee geleverd

Ja die wil ik ook eigenlijk terzijnertijd. B20 uurwerk. Ceramic bezel en de datum op 6 uur :heart_eyes:

Waarom zijn de exo/aerospace modellen nog zo duur :fearful:

Dikke breitling jongen… dat mag wat kosten he!

image

Gemiddelde breitling drager haha

9 likes

En toch: ik zag die 42mm SOH gister bij iemand om de pols op rubber met die breitling vouwsluiting. Best een gaaf ding hoor!
Zou ik best als beater willen. Daar vind ik hem alleen net te prijzig voor.

4 likes

Brietling heeft mooie modellen! Alleen met als Omega, IWC etc. Durf ik er geen te kopen.

All die merken maken mooie modellen maar de afschrijving is gewoon te veel voor mij.

Maar die liggen dus niet in Roermond toch?