Outlet Roermond

1 like

Kan ik niet zeggen, ik ben geweest in Maart/ April, toen waren 2 of 3 modellen ervan

De 2 bruine op mijn foto zijn Heritage II, ook te zien aan de vorm van de peilen :wink:

Bel 0475 351 777 en je weet het.

Is de witte nou een earospace advantagešŸ˜² die is al wat jaartjes oud, evo is er al jaren en die heeft een opgelegd logoā€¦

Dus eigenlijk is alles te duur op Rolex na :thinking:

1 like

Nee, ik geef je een voorbeeld.

Bovenstaand IWC heeft een nieuw waarde van dik boven de 5k

Nu zie je ongedragen modellen van een jaar oud gaan voor tegen de 3k

Dus wat zou de rest waarde zijn van een gedragen model van misschien 2 jaar oud?

Dan vallen dit soort modellen gewoon erg snel af als je een beetje wilt wisselen zo nu en dan.

1 like

Ja, dus :slightly_smiling_face::+1:

6 likes

Ja :sunglasses:. Alhoewel ik een PP Nautilus voor list ook niet laat schieten.

4 likes

Laat ik het zo stellen, het is het voor mij niet waard :stuck_out_tongue:

Zou dolgraag de nieuwe seamaster willen hebben maar zelfde verhaal. Staat er nu al een voor 3350 op het forum terwijl list al tegen de 4700ā‚¬.

Gewoon een gebruikt exemplaar met de kop er af kopen :face_with_raised_eyebrow: Dan heb je juist veel value for money

Niemand betaalt ook list voor die dingen

2 likes

Koop dan een zo goed als nieuwe voor 3350 euro? Vaag verhaal imho :sweat_smile:

Komt mede omdat ik niet weet wat ik nou precies wil en nog 100 andere redenen.

Dit is gewoon een van die 100 redenen :stuck_out_tongue:

Iets verder kijken. Patek doet dezelfde sprongen. Je kunt bepaalde modellen van Patek kopen voor list a ā‚¬35k en vervolgens voor ā‚¬60k wegzetten.

2 likes

Ja, dat weet ik?

PP 5711/1A list ā‚¬27K. In de vrije markt ā‚¬ 75K. Niet te koop op een outletcentre overigens :wink:

:joy::joy:

1 like

Dus dan is niet alles te duur op Rolex na, er zijn meer merken waarbij je niet gelijk hoeft af te schrijven.

Bovendien, ik vind het raar dat mensen afschrijven vervelend vinden. Dat hoort bij het recht eerste eigenaar te zijn. Alles wat je koopt kun je gelijk op afschrijven, op een paar artikelen van een paar merken na.

1 like

Never pay retail. (M.u.v. Rolex, AP, en Patek)

De gemiddelde Rolex dragen zien er geloof ik ook zo uit.:sweat_smile:

1 like

Hear, hear. En die nieuwe brushed duiker is ook niet te versmaden.

1 like