Outlet Roermond

En doe je boodschappen in de bonus. Scheelt je elke vijf jaar zo een Rolex. :sunglasses:

2 likes

Tja verschill moet er zijn :wink:

3 likes

image

3 likes

Dat is natuurlijk onzin. :wink: Volgens mij zou niemand hier 100 horloges van 15 euro kopen. :laughing:

1 like

2 likes

Zelfs met die kortingen zijn horloges toch echt wel iets duurder dan dat. Maar hoe dan ook hebben jullie mij hier echt niet mee.:wink:

Nogal.
Hou mij er werkelijk totaal niet mee bezig, bij een horloge niet, bij een auto niet, bij geen enkele aanschaf hou ik mij daarmee bezig.
Als de prijs klopt voor mij bij wat ik zie is het OK en kopen maar.

4 likes

Niet iedereen heeft zo’n levende-ATM-vrouw hè. :smile: Er zijn ook mensen die gewoon goed op hun portemonnee moeten letten omdat ze die toch echt zelf moeten vullen. En als je dan af en toe flippert is dat echt wel een overweging, die afschrijving. :sunglasses: Zeker als je Oris, Breitling, Certina of Tissot nieuw koopt, gaat dat erg hard. Dan ben je zo 30% kwijt op het moment dat je hem uit de stickers haalt.

13 likes

:point_up:t2::point_up:t2::point_up:t2:

Ook al koop ik ook gewoon wat ik mooi vind en geef ik niet om de waarde van horloges.

2 likes

Vooral dit is idd een punt wanneer ik het wel goed kan begrijpen.

Ach kerel, vroeger toen we niet eens de tank vol konden gooien was afschrijving al niet van belang.

Kan ook komen omdat je toen spullen kocht die al max af geschreven waren… :thinking: .

Ik heb niet het idee dat ik er ooit op gelet heb, altijd beetje vreemde eend in geweest.

1 like

Dus dit!

2 likes

Werkt ook andersom, ik heb mijn Longines bewust nieuw gekocht zodat ik niet snel in de verleiding kom 'm te verkopen :slight_smile:

2 likes

@koekoek?

2 likes

Die zou wel 100 horloges voor 1,5k kopen?:laughing:

Mijn vorige en eerste eigen autootje. Een seat arosa van 500 euro met meer dan 2 ton op de teller.

2 jaar mee rond gereden toen er een betere deal op mijn pad kwam en toen voor 450 weer verkocht.

Dat lukt niemand met een gloednieuwe Mercedes :innocent:

edit: een gloednieuwe Mercedes krijg je wel voor 450 verkocht, maar procentueel gezien

2 likes

Ligt eraan welke Mercedes. Een 300SL gullwing kocht je circa 10 jaar geleden voor 700.000 euro. Dezelfde auto is nu 1.4 miljoen waard. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Van een van de medewerkers vernomen dat Breitling en Rolex de meest gedragen merken in de gevangenis zijn :+1::joy:

1 like

Die kan ik overtreffen :rofl: Ford fiesta type B, gekocht voor 300 euro, 3 jaar gereden 12k per jaar zonder grote reparaties, toen kwam in 2009 de slooppremie en kreeg je voor zo’n oud hok 1000 euro netto korting bij de aanschaf van een auto van 2001 of nieuwer. Goedkoopste auto met AC op marktplaats gezocht: bleek een Hyundai Accent… Voor 1300 euro gekocht (bij aanschaf dus 8 jaar oud) vervolgens 10 jaar gereden zonder groot onderhoud of andere kosten, wegenbelasting en verzekering ca 39 euro per maand… Een enkele weken geleden afscheid van genomen. Diverse grote motorische onderdelen waren op of kapot. Maar een exporteur gebracht en er nog 350 euro voor gebeurt :ok_hand: nu geen auto meer alleen een motorfiets van 24 jaar oud (Honda CBR) waar ik jaarlijks 19k mee rijdt

10 likes

Maken ze al een tijdje niet meer volgens mij.

Man man man, wat kan jij zeuren. Als ik gezegd had “ zowat alles te duur” was het dan wel goed geweest?

1 like