Outlet Roermond

Beter, ik werd alleen geprikkeld door het R-merk. Dat moet altijd overal te pas en te onpas aangehaald worden als het summum… er is meer in de wereld wat net zo goed, of beter is.

1 like

Ja verschrikkelijk is dat, ik kan er soms ook niet van slapen :neutral_face:

4 likes

Ik zal er geen slaap over missen hoor… maar af en toe even melden dat er meer is kan ook geen kwaad :wink:

Criminelen gebruiken horloges om te betalen

1 like

Lekker hoor :ok_hand:t2:

Sterker nog. Dat heeft ie al gedaan.

2 likes

Rolex maakt toch ook geen 16014’s meer maar ook kun je nog kopen?

Ja, maar dat maakt de vergelijking nog een beetje raar als je iets reageert op iemand die het over nieuwe Rolexen heeft.

Beperk je jezelf wel door alle merken met afschrijving uit te sluiten met al het moois wat er op horlogegebied te koop is :blush: … maar goed, zoals je zelf al aangeef … als je af en toen van horloge wilt wisselen kan t wat prijzig worden idd

Idd. Maar het is wachten tot bijvoorbeeld Rolex ook af gaat schrijven. Uiteindelijk is het een modeartikel en zijn er maar heel weinig daadwerkelijke objecten die geld waard blijven. Over een paar honderd jaar weten ze misschien niet eens wat Rolex is, behalve in het museum (als dat al überhaupt bestaat met virtual reality en etc. Holodeck, here we come!).

Als het zover is dan zal ik mijn verlies nemen :new_moon_with_face:

3 likes

Misschien zijn mechanische horloges over 20 jaar zo uit de tijd dat je dan al je Rolex niet eens meer mag aanbieden bij de kringloop… :slight_smile:

Mij maakt het biet zoveel uit. We leven in het nu, al dat gezwets altijd over afschrijven. Je moet iets kiezen omdat het mooi is, omdat het je plezier geeft. Zo moet je ook altijd zorgen met dit soort dingen dat je het in principe kwijt zou kunnen raken zonder dat het een ramp is. Als het je “investering” is, is dat een stuk lastiger.

Nu weer terug op het topic, wat ligt er vandaag? Er gingen een paar kijken bij Breitling, toch?

3 likes

Je laatste 2 posts :smirk:

Waar het hart van vol is … :grin::+1:

4 likes

Het is ook maar sindskort dat Rolex niet afschrijft, een 2 jaar geleden schreef je nog een paar honderd af op een sub of gmt tegen list. Op DJ’s en dergelijke nog een stuk meer, die hadden ook gewoon een substantiele afschrijving.

3 likes

Hebben we juist hiervoor niet een ‘Rolex only’ categorie?

6 likes

Last time I checked Gaat Dit topic over het outlet en daar krijg je geen rolex helaas

5 likes

Bent niet echt bekend met het criminele wereldje.

Om OT te blijven over de roermond aanbiedingen, de eerste horloges zijn al op gepikt om een winstje mee te pakken en meteen te koop gezet. :upside_down_face::roll_eyes:

2 likes

Geen Superocean Heritage II?

1 like

Jij kunt het weten.

1 like