Outlet Roermond

Alle (horloge) outlet stores in Roermond zijn (van de Nederlandse importeurs) van die merken :wink:

Dat valt hier in de regio toch vies tegen :rofl: op enkele merken schuilt het gewoon veel in Roermond

Je zou ook zelf even kunnen bellen met de Breitling winkel.

1 like

Nee natuurlijk niet, veel handiger is het als royke74 even langs rijdt om te gaan kijken. Zelf iets ondernemen, het moet niet gekker worden.

2 likes

De outlet is bedoeld om de ‘discontinued’ modellen of modellen die niet lekker lopen aan de man te brengen. Niet om korting op de nieuwste modellen te geven :face_with_raised_eyebrow:

Dus hiervoor hoef je echt niet te

of even bij de outlet

te rijden :nerd_face:

9 likes

Bovenstaande discissie over de keuze outlet of lokale juwelier laat ik maar voor wat het is. Ieder zijn ding denk ik dan maar.
Plaatje vanaf de camping (nog niet op de juiste tijd gezet nee ;-):

19 likes

Hey leuk :+1::+1: NA dus? Proficiat hoor…
Heel mooi.
FlikFlak erbij :love_you_gesture:

Wel een locale camping mag ik hopen ?

2 likes

En jij hoeft mij niet steeds te taggen, doei :wave:

Ik wil heel graag bij mijn plaatselijke Juwelier kopen,

Volle mep ook, alleen weigert Schaap & Citroen wat te doen… :joy:

5 likes

Als de juwelier een goede prijs heeft en niet exeptioneel duurder is en een goede uitleg heeft waarom niet.

gelijk heb je

“Als de juwelier een goede prijs heeft” betekent IMHO dus als hij korting geeft.
“niet exeptioneel duurder” begrijp ik niet. De meeste lokale winkeliers zullen tegen de adviesprijs verkopen & daar dus niet nooit exceptioneel boven kunnen zitten.
Kortom, je koopt enkel als korting krijgt op de adviesprijs?

Ach ja … je wilt gewoon bij de aankoop van een luxe -artikel waar je een paar duizend euro op stukslaat een soort van totaal beleving … kopje koffie bij t passen, 1 of ander kutverhaal op welke manier de productie van het uurwerk tot stand komt etc etc, en dan na de aankoop een biertje of glaasje bubbels op de gesloten overeenkomst … Ik ben daar enerzijds wel gevoelig voor, maar ben er in de loop van de jaren ook wel achter gekomen dat er in die zin voor sommige juweliers nog wel wat winst te behalen valt :upside_down_face::slightly_smiling_face: … in die zin was de aankoop van mijn Oris bij van Baal een van de prettigste samen met de aankoop van mijn OP39 bij crownguard … daarbij zijn weliswaar niet de doppen van de flessen ontkurkt :sweat_smile:, maar kreeg ik wel een speciaal gevoel bij een, op dat moment, grote aanschaf financieel gezien … hoewel nooit gekocht kwam gassan dan met name over als niet meer dan een dozenschuiver :blush:

Edit; terugkomend op de reden waarom ik dit betoog schrijf … je zuurverdiende centen uitgeven bij de aankoop van een eerste vrij prijzig horloge bij een Outlet -shop past niet bij de beleving die er daadwerkelijk bijhoort

Disclaimer: onlangs zelf een meistersinger gekocht bij horloge-outlet.nl … naja … dit zegt genoeg hoe ik er zelf inmiddels insta :joy:

4 likes

Ben pas geleden bij de Breitling winkel op het outletcentre geweest. Stijlvolle entourage, zithoek, horloges op een tray, handschoentjes, kopje koffie erbij als je blieft. Wat mis je nog in je beleving? :wink:

Daarnaast zou ik kunnen zeggen, ik heb een gezond ego, dat heeft geen massage nodig :grinning:

2 likes

Haha …, zoals je in mijn ‘disclaimer’ kon lezen maakt het mij ook niet zo enorm veel uit, maar ik ben in die zin een liefhebber, net zoals zoveel mensen op dit forum …, laatst bijvoorbeeld nog naar een seamaster 300 Diver wezen kijken bij een vestiging van s&c waar dan een co-axial 8800 in zit… ik was in de veronderstelling dat dit een uurwerk betreft waar geen snelverzet datum inzit, maar waarbij je de urenwijzer ook kunt verzetten (en je net zo snel op de juiste datum terecht kunt komen) … klaarblijkelijk schijnt dit niet op te gaan voor het 8800 uurwerk maar t co-axial 8900 uurwerk … ik mag er toch wel vanuit gaan dat een verkoper/medewerker van een juwelier die mij wat moet verkopen mij kan attenderen op de misvatting die ik daarin heb? Ik ben namelijk oprecht geïnteresseerd in dit horloge te kopen aan het eind van het jaar, en dan vind ik dat je als verkopende partij dat soort info wel moet kunnen verstrekken (zo goedkoop zijn ze nl ook niet) … naja … en bij eugene van baal en met name bij crownguard had ik wel t idee dat zij gewoon wel de ins en outs van hun verkoopwaar kennen … in die zin leuke anekdote… mijn eerste 1k+ horloge gekocht bij Zazare in Amsterdam… was een handopwinder en dat Chinese dametje zat er aan te schudden om hem aan de praat te krijgen :see_no_evil: … maar goed … misschien dan iets te voorbarig tov de outlet -store van Breitling ., en ik sluit overigens niet eens uit dat ik er ooit eens wat zal kopen want ik ben ook nog wel een een Breitling-fanboy :smiley:

Stijlvoller dan vele juweliers om de hoek inderdaad. Ik heb er mijn Chronomat gekocht. Niet eens omdat hij hier het goedkoopst was want online kon ik betere prijzen vinden. De jongeman die me daar geholpen heeft wist ook erg goed wat hij verkocht. Dat heb ik bij sommige AD’s wel eens anders gezien :wink:

6 likes

Nee ik gun het iedereen. Maar de prijs kun je vergelijken en als er weinig of geen verschil
in zit (kun je onderhandelen) Dan de plaatselijke denk ik anders hebben we in de toekomst
geen winkelcentrums meer. En alleen het onpersoonlijke gedoe op internet

Ik heb er veel mogen passen, top geholpen.
Uiteindelijk niks gekocht, dan was het weer kopen om t kopen geworden. :grin:

Word nog wel eens verstandig. :zipper_mouth_face:

1 like

is iemand de laatste tijd naar de seiko winkel gegaan. Want ik ben benieuwd of er nu een goed aanbod is, ik wil niet voor niets zo´n lange tocht maken hoor.
ik woon namelijk in Den Haag