Ik heb een 8500 uurwerk in mijn PO en daar moet ik de datum ook dmv het verspringen van de urenwijzer Bijstellen.
Vandaag gevraagd of ze een Samurai of Padi hadden liggen. Alleen de SNE499P1 voor 249,-
ik ben benieuwd of ze een baby tuna of een Monster hebben.
Hoe kun je het vragen?
Ja maar toen ik ze belde zijden ze dat ik specifieke model namen moest noemen maar dan wordt het teveel weet je. Ik bedoel van elk seiko zijn er minimaal vier of vijf verschillende versies.
Dan kan je beter eerst wat speurwerk doen naar wat je wil hebben. Dat schrijft je op een lijstje.
En dan kan je dat zo opdreunen.
Heeft iemand toevallig de contactgegevens van Breitling Roermond?
Had het nu door
Dank
Ongeveer 2 weken geleden geweest. Wel een beperkt aantal automaten. Er stond een spb071 voor rond de 800 euro, een save the ocean turtle of samurai en wat presages die nog wel redelijk de moeite waren.
Veel kinetic en quarts spul.
Als die save the ocean er nog is zou ik er wel naar toe gaan. Bedankt hoor.
Prijs was wel scherp. Rond de 330 dacht ik. Eerste uitvoering.
Ben er ook nog een 2-tal weken geleden geweest en toen lag er ook een Groene Alpinist voor zo’n 500 dacht ik.
De oude of de nieuwe ? En als het de nieuwe was dan de versie met of zonder compas ring ?
maar was het nou een turtle of een samurai? ik heb liever de samurai maar voor een turtle zou ik ook niet nee zeggen.
Ik denk niet dat ze daar nu al een nieuwe gaan hebben
Als ik het had geweten had ik het woord “of” niet gebruikt. Zoals boven benoemd, bel even naar ze.
En ik dacht dat het oude type nooit hier verkocht is, vandaar mijn vraag.