Outlet Roermond

Als je er vanaf moet, mag je het wel overmaken :joy::joy:

2 likes

Is die 5 jaar oude GS eindelijk verkocht of heb je hem gewoon niet meer op de foto gezet?

Ehhh geen idee, volgens mij alles wat ze van Seiko hebben op de foto gezet

1 like

Dan is hij weg, dat ze dat niet in het 8 uur journaal hebben gebracht zeg, :wink:

1 like

Wel tof dat je nu kunt zien wat ze op voorraad hebben! Niet wat ik zoek natuurlijk, maar toch :rofl::ok_hand:

1 like

https://www.breitling-outlet.nl/product/chronomat-44-47

:heart_eyes:

Iemand enig idee wat zoiets nog zou moeten kosten bij die outlet?

2 likes

Minimaal list -30% maar wie weet of er meer korting op zit. Prachtig horloge idd

1 like

Scheelt wel veel en hebben ook modellen die in mijn beleving juist echt typisch Breitling zijn.

Iemand toevallig enig idee wat het wachtwoord van de ‘special offer’ pagina is? :slight_smile:

1 like

Misschien als je belt dat je dan toegang krijgt met een persoonlijk aanbod?

Dat is inderdaad een aannemelijke verklaring.

De breitling avenger bandit die op de outlet site staat, is dat een horloge wat ze dan daadwerkelijk hebben liggen? Is er wel 1 waar ik even naar zou willen kijken. Weet iemand dat?

Gr t.

1 like

Ik heb hem afgelopen maandag niet zien liggen! Maar dat zegt natuurlijk niets…

1 like

Net even contact gehad. Prijs is rond de 3950eu. Alleen met rubberen band en vouwsluiting.

1 like

Alle outlet Breitling zijn met 30% van catalogus prijzen

Met Black Friday, vorige jaar waren 2 modelen met 50%, de Skyracer Patrouille de France en de Chronomat 44 Blacksteel

Misschien dit jaar opnieuw ??

6 likes

Toch maar even gevraagd wat die staal/gouden Chronomat 44 moet kosten :relaxed:

Inderdaad -30% :grinning:
Nu is heel de site verdwenen achter een wachtwoord.

Morgen ga ik erheen. Zal zien dat ik weer wat recente foto’s maak.

12 likes

Bij Seiko hebben ze ook nog wat leuke deals. Ook nog de moeite waard naar mijn mening😁

Kan niet wachten :grinning:

18 november 2020:

11 likes