Outlet Roermond

Wat een afgrijselijke dingen die bovenste rij op de bovenste foto :sweat_smile:

5 likes

Zo echt hè? Haha! Verschrikkelijk… Zo’n Colt van de tweede foto daarentegen, die lust ik wel. :wink:

2 likes

Ik zie dat ze bij Breitling alvast de afschrijving eraf hebben gehaald :wink:

1 like

Maar ja, wat is de reden en het nut van een outlet?

Grappig al die smaken per persoon hier… ik vindt die links en rechts bovenin echt verschrikkelijk lekker op een heerlijk foute manier :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Gelukkig maar. Dat houdt het ook leuk.

1 like

Gewoon oude voorraad ruimen neem ik aan

1 like

De reden (met een n) is om de overtollige voorraad te verkopen.

2 likes

Eens. :+1:t2:

1 like

Ergens vind ik het een beetje jammer dat Breitling en Hour Passion (Swatch Group) in de Outlet te vinden zijn. Ik had interesse in een Colt met zilveren wijzerplaat maar sinds deze in de Outlet winkel wordt aangeboden is er een stukje ‘gevoel’ bij mij verdwenen…

Natuurlijk wel fijn dat dit soort horloges minder duur zijn aan te schaffen en dus bij meer mensen binnen hun bereik komen.

Dus, gelukzoekers hebben daar niets te zoeken, Batavia stad, ook zoiets :scream:

Je hebt een goed punt, ik weet eerlijk gezegd ook niet waarom dat is. Misschien heb je gelijk en is/was mijn liefde voor het horloge niet voldoende :grinning:

4 likes

Ik ben juist echt helemaal verliefd op die chronomat linksboven

Roermond outlet heeft echt wel meer te bieden dan Batavia stad. Batavia stad is voor de horloge liefhebber niks. In Roermond heb je fatsoenlijke winkels van Breitling en Tag Heuer. Daarnaast is er een Seiko shop en Hour Passion met een aantal merken van de Swatch groep (Longines Mido Hamilton Certina en Tissot). Je moet er alleen niet de meest courante modellen verwachten.

3 likes

Die Colt’s op stalen band, zijn die 41 mm of is dit de grotere versie?

1 like

Ze hebben niet eens een hydroconquest liggen :wink:

Maar Bataviastad heeft weer een Invicta winkel !

Eat your hart out, Roermond.

2 likes

Uit mijn hoofd zijn de grijze en zilveren wijzerplaat 41mm, de zwarte en blauwe plaat 44mm.

Klopt, zie je ook aan plaatsting datumvenster

1 like

Die heb je ook in het mooie Roosendaal :yum:

1 like