Ga ik van het weekend heen. Invicta sla ik wel over
Zonde. Waarschijnlijk is het 4 halen 1 betalen.
Wat is dan het verschil?
Beide. 41 en 44mm. De twee rechtsboven zijn 41.
Dat zeg ik. Je moet wel uitgaan van minder courante modellen.
Ligt er eigenlijk ook weleens een SuperOcean II in de outlet? Of is dat ijdele hoop?
Ik begin steeds meer interesse te krijgen in deze zomerse knaller.
Normaal liggen er alleen discontinued modellen en winkeldochters die ze niet goed verkopen.
Die ligt wel in de pre-owned sectie van Schaap/Citroen op t moment. Sla je kerstslag
Zoals de nieuwe generatie Breitling Colt zo te zien.
Yess… die zijn inderdaad ook discontinued
Weet je waarom? Is dit het einde van de Colt?
De Colt verkocht vanaf de lancering al vrij slecht, volgens mij heb ik enkele maanden terug gelezen dat de nieuwe Avenger non-GMT modellen de Colt vervangen. Dus geen nieuwe Colt lijn
De Colt is idd uit het assortiment. De Avenger is inderdaad Ipv gekomen/gebleven. Wie weet of hij ooit nog in een andere vorm terug keert maar vooralsnog heeft Kern de Colt verbannen
Even geduld dus tot de 36mm Colts daar opduiken? Ik wil zo’n quartzje
Huh sinds wanneer dan?
Sinds ze bij de outlet liggen… enkele maanden al dus.
Ik vroeg destijds ook verbaast waarom deze net uitgebrachte Colts er al lagen. Toen werd me dus verteld dat ze uit assortiment gingen/waren.
Dan mag Breitling nog even een Avenger in 41mm uitbrengen ipv die knoepert van een 43mm
Op zich al een behoorlijk zwaktebod om een model al zo snel na de introductie te schrappen en te doen alsof die nooit bestaan heeft.
De Colt is zo legendarisch dat ik niet geloof dat die niet meer in een andere vorm terug komt. Maar je weet nooit bij Mr Kern
Vind het ook maar een aparte gang van zaken. Zomaar een model schrappen dat al decennia mee gaat en onderdeel is van het Breitling DNA is mijns inziens een domme zet. Dan ben je niet trouw aan je eigen Heritage en heb je je eigen geschiedenis niet op orde als merk…