Outlet Roermond

Ik heb 2 weken geleden in Roermond een Colt automaat voor heel wat minder aangeschaft. Volgens mij gaat van de prijs die bij het horloge staat nog 30% af.

14 likes

Welke refs zijn dit? De 41mm’s?

:star_struck: nice catch dan!

1 like

Dit is de prijs met de 30% er AL af natuurlijk…

Zou wat zijn 2200 met nog eens 30% korting.
Dan had ik ze beide meegenomen.

2 likes

A7338811 (chrono)

A17388 (std)

44 mm
stalen band

2 likes

Ik heb dus voor die van mij echt heel wat minder betaald.

2 likes

Als je jarig bent en privilege member, kan je nog een kortingsbon voor 10% halen ook geldig bij Breitling.

Dat was een week eerder :face_with_symbols_over_mouth:

Zal ik nooit ergens worden dat is voor mij te hoog gegrepen.

1 like

Is gratis hoor:

2 likes

Bedankt :+1: maar met 1 Breitling ben ik wel klaar :rofl:

Zou ik niet te hard roepen… :slight_smile:

2 likes

Het is een mooie prijs voor een horloge dat nieuw echt niet zomaar meer onder de adviesprijs is te vinden. Het is dat ik de zwarte variant al op rubber heb, want anders…

Die is toch 28 mei gepost? Volgens het kaartje €2.065 of ging daar nog 30% vanaf dan?

2 likes

Her kaartje is dè prijs, daar gaat niks meer vanaf.

1 like

Heb jij jouw hond soms de winkel in genomen, Bart?

2 likes

Niet bij mij hoor, er stond een prijs op het prijskaartje die nogal dicht bij de stalen band variant lag. Ik heb gevraagd is dit de prijs, oh nee hoor hier gaat nog een korting vanaf kreeg ik te horen. Dat heb ik 2 dagen laten bezinken en toen ben ik terug gegaan om het horloge te kopen. Bij mijn tweede bezoek was er ander personeel werkzaam maar ook daar kreeg ik het bedrag te horen wat ik twee dagen daarvoor ook te horen had gekregen.
Misschien omdat deze Colt eruit is en dit de laatste exemplaren zijn dat kan. Maar zoals ik het beschrijf is het gegaan.

Kak, betrapt :shushing_face:

2 likes

Zijn er nog leuke aanbiedingen bij Certina? Gaan er waarschijnlijk volgende week heen en heb interesse in een ds action diver.

1 like

Ik ben er vorige week geweest. Vrij incourante Certina modellen bij Hour Passion, iig geen Action Divers. Van Longines hadden ze wel aardig wat VHP’s liggen. Niet helemaal wat ik zocht.

Seiko was ook matig. Nauwelijks prospex modellen. Wel de eerder genoemde Tuna’s.

1 like

Jammer hoopte op leuke Certina’s. Ach, als de rest elders aan het shoppen is dan duik ik toch even binnen… :grin: