Outlet Roermond

Wellicht de laatste voorraad van de Breitling Colt? Want ze lijken steeds goedkoper te worden bij de outlet.

Onderstaande foto is actueel. :ok_hand:

Edit: Oh wacht. Dit is natuurlijk op leer. Ik heb niks gezegd. :neutral_face:

8 likes

Kleine update Seiko Outlet store

8 likes

Bedankt voor de update :clap:

1 like

Oeh die Turtle voor 315 is wel erg aantrekkelijk! Jammer dat ik in Den Haag woon…

1 like

2 jaar geleden voor t laatst hier geweest en moet binnenkort in de buurt zijn dus misschien even combineren.
Wat zijn de rustigste dagen voor bezoek aan de outlet tegenwoordig? Ma/di of later in de week ook nog (als t geen feestdag is)?

Ik ga meestal in het weekend en hoewel het dan alles behalve rustig is kun je bij de verschillende horloge winkels gewoon naar binnen lopen en wordt je vlot geholpen. Ik neem aan dat het op doordeweekse dagen rustiger is.

1 like

Ik was hier een maand of twee geleden op een maandag in de schoolvakantie en toen was het stervensdruk, vooral omdat de winkels net weer open mochten zonder afspraak.

1 like

Ik heb er 2 weken geleden een bezoek gebracht, maar ik vond de horlogerieën tegen vallen. Maar dat zal misschien aan mij liggen omdat ik de merken niet interessant vond.

2 likes

Als local van de regio Roermond kan ik je maandag of dinsdag ochtend aanraden. Wel van tevoren even checken of er niet toevallig een feestdag is in Duitsland want dan sta je in de file van BMW’s en audi’s met wit-zwarte kentekens.

7 likes

Heeft iemand nog een update van Seiko ?
Vooral de duikers natuurlijk!

1 like

Ik vind dat in Roermond nog wel aardig wat merken vertegenwoordigd zijn. Tag Heuer en Breitling hebben er eigen stores, Seiko ook.
Daarnaast is ook de Swatch Groep aanwezig met de meeste merken (Tissot, Certina, Hamilton Mido, Longines in de winkel Hour Passion). Verder kun je terecht bij Victorinox en Mont Blanc. Frederique Constant en Alpina zijn in een winkel te koop waarvan ik de naam niet meer weet.
Daarnaast zijn er nog de nodige modemerken te koop.
Je moet niet vergeten dat het een outlet is waar waarschijnlijk de grote succesmodellen van de merken niet aangeboden worden. Hoewel je soms geluk kunt hebben.

2 likes

Precies dit, ook als wonende regio Roermond. En vooral een beetje mazzel hebben met het aanbod.

2 likes

2 weken gelede geweest. Vind het een tegenvaller voor horloges. Tag heuer enkel oude modellen. Breitling viel nog mee qua modellen.

1 like

Ja inderdaad, dat is iets om niet te vergeten. Dat het een outlet is.
Ik sla de meeste van deze merken sowiesoover, misschien dat het daarom voor mij oninteressant is. Alleen Hamilton en Longines hebben mijn aandacht. Maar dat assortiment viel tegen.

Toch heh? Dus het ligt niet aan mij…

Maar zoals eerder genoemd: je zal inderdaad geluk moeten hebben met het assortiment. Maar ik ga niet om de haverklap 2 uur heen en weer terug rijden hiervoor :grin:

Nu net in de outlet, bij Breitling de Colt Quartz met witte dial en Colt quartz Chronometer met witte dial en blauwe Subdial.

2200,- en 2500,-

Als ik er iemand blij mee kan maken hoor ik het wel. Liggen en schijnbaar niet vaak.

1 like

Hoe was het bij Seiko ?
Zag een Seiko tuna solar met stalen band voor weinig.
Op oudere foto’s hier.

Gisteren even snel doorheen gelopen met junior, woon in de buurt en hij wilde Churros :slight_smile: , dus op de fiets: Seiko vond ik zelf wat minder dan anders, zat niets van mijn gading bij, duikers beperkt. Een solar tuna hebben ze al maanden in de aanbieding.

Hour Passion heeft altijd nette aanbiedingen er tussen, best veel Hamilton horloges.

In beide winkels was het best rustig rond 11.00 uur, in tegenstelling tot Nike, dat zag er uit als de wachtrij bij de Efteling achtbaan.

Gr. Marc

3 likes

Ik neem aan dat hier nog 30%vanaf gaat.

Natuurlijk niet. Ik heb ook de hoofdprijs voor mijn Colt Quartz moeten betalen, hoor. Jij moet wat over hebben voor zo’n model.