Outlet Roermond

Rij ff terug dan… :grin::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hoe duur waren die tuna’s rechts? Tempting!

1 like

249 zo te zien.

2 likes

Ja ik weet alleen niet meer of ze allemaal dezelfde prijs hebben.

1 like

Ik zie bij de linker tuna’s ook 199 en 249. Maar 249 voor deze modellen is al helemaal niet gek. Nou wie weet als ik ns een keertje in de buurt ben van Roermond :innocent:

1 like

Ik denk dat het een snkl50 is.

1 like

Ik denk ook dat het hem is. Voor mij helaas aan de kleine kant met zijn 37mm. Verder wel een leuk horloge voor erbij.

1 like

Grappig dat ze de SKZ Atlas nog steeds nieuw verkopen, dacht dat die er al uit was.

1 like

Hierbij even een kleine update van wat er vandaag bij de outlet te koop staat. Mijn zoontje is in ieder geval blij met zijn eerste zelf uitgekozen horloge…

34 likes

Gave Lorus, mooie aanwinst!

2 likes

Bedankt voor de update :+1:

1 like

Bedankt! Ik was hier net op zoek naar, ben alleen geinteresseerd in de Tag Heuers.

Morgen maar eens bellen of er nog een aquaracer 500m ligt (zo’n oude met die gekke bezel).

1 like

Nice! Dank!

Iemand enig idee welk refnr. Dit is? :point_down:

Is zichtbaar in de 4e en 5e foto.

1 like

De Seiko Street Tuna SNE543

1 like

Merci! :pray:

Helaas niet het model wat ik dacht dat het was. The Hunt continues! :unicorn:

Veel leuks te zien. En dat de Seiko Presage enamel versie hier opduikt verbaast me niet echt. Rechthoekig afgerond, Romeinse cijfers, daar zijn nu eenmaal erg weinig liefhebbers voor.

En deze Tissot Luxury Jungfraubahn heb ik enige tijd gevolgd op Jomashop. Die heeft lang voor € 350 (incl verzending, invoer en kosten) te koop gestaan. Helaas te lang gewacht, ineens was 'ie weg.
Best een gave dial.
Zo zie je maar: zelfs de outlet verdient hier nog een klap geld aan, want Jomashop geeft ze ook niet weg.

1 like

Bedoel je dan de SBDY077 toevallig? Die lijkt er iets of wat op.

1 like

Ik dacht inderdaad die of een kleinere 39mm tuna te zien.

Tuna’s vind ik heel tof, maar de gebruikelijke 47mm diameter is echt gewoon veel te groot voor mij, ongeacht hoe kort de l2l maat is.

De JDM STBR reeks vind ik dan ook super; 39mm in diameter en slechts 40mm l2l :ok_hand:

1 like

Heb je al ooit een tuna gepast? In mijn optiek moet je die juist groter pakken dan wat je gebruikelijk draagt als ideale maat. Mede omdat ze door de korte lug2lug vaak kleiner ogen dan dat ze werkelijk zijn.

Deze is 47mm. Droeg qua formaat echt prima. Maar geen klick verder.

3 likes