Outlet Roermond

Ik zag deze ook veelvuldig in de outlet liggen

Niet gekocht, heb m al :wink:

Wel mooie winkel trouwens die outlet, maar wat een klote concept zo een outlet winkel stad!
Bah, 1x nooit meer.

16 likes

Pf, ging vandaag kijken bij Roosendaal (ergens was outlet R… blijven hangen), maar dat had dus Roermond moeten zijn. Roosendaal is erg jammer. Zelfde eigenaar, maar je hebt invicta en “Gues, Michael Kors, Skagen en nog wat plakmeuk”-winkel. Niet heel spannend dus.

1 like

en nu staan ze in het blauwe voor het dubbele… altijd leuk zn blik terug in de tijd.

3 likes

Haha inderdaad. 189 euro is inmiddels een koopje. Toch ook wel apart voor zo’n massaproduct

2 likes

Helemaal mee eens!
Het leek wel alsof de putdeksels geopend waren in de rijen voor de Gucci, D&G en Burberry.

1 like

Wat kost dat daar dan.

1 like

Op staal de nieuwe Colt 41mm kost hij €2275 zover ik dat gezien heb een tijdje terug

Gaat hard, $3,620 on the steel bracelet toen die net uitkwam.

1 like

Deze Breitling is serieus mooi voor dat geld!

2 likes

Yep, ik zit er al langere tijd naar te kijken maar ben nog niet overstag :blush::sweat_smile:

Hij is wel serieus mooi, alleen op een of andere manier ben ik niet helemaal overtuigd van de stalen band…

1 like

Geen idee. Niet opgelet.
Sorry.

Vrouwlief wilt er binnenkort ook samen heen. Ik ben benieuwd. Even een kijkje nemen in de Breitling store, dat zal het hoogtepunt van de winkel ervaring worden. Maar volgens mij is zo’n outlet echt een vreselijke winkel ervaring. Hutje mutje alle koopjeshoekjes af…niet mijn kopje thee…:expressionless:

Op een doordeweekse dag net na opening gaan dan is het gewoon goed te doen.
En even opletten dat het niet toevallig een feestdag in Duitsland is.

3 likes

Voor degen die toch tussendoor nog een blik wil werpen op de voorraad van Breitling in Roermond -> https://www.breitling-outlet.nl/the-collections

3 likes

Wel iritant dat ik de prijzen niet kan vinden. Maar dit is dan de actuele vooraad in Roermond?

Klopt. Is beide eigendom van McArthurGlen. Echter is Roermond de meest succesvolle Outlet van Europa binnen de keten. Als je daar als winkelier je omzettarget 2 seizoenen na elkaar niet haalt, welke je vooraf voorlegt aan het Outlet bestuur, moet je plaats maken voor een nieuwe huurder. Daarmee houden ze kwaliteit / vraag hoog. Roosendaal is meer een testcase voor McArthurGlen. Daar worden nog wel eens winkels geplaatst welke nog succesvol moeten blijken.

Prijzen en voorraad vragen kun je krijgen via de WhatsApp functie op de site.

Vandaag een bezoekje aan de Outlet gebracht. Aangezien alles op afspraak moet, alleen bij de Seiko Outlet binnen geweest (voor horloges dan)

7 likes

Zitten wat leuke aanbiedingen tussen. Vraag me af welk referentienummer dit is:

Wel leuk om een keer iets goudkleurig toe te voegen (voor weinig).

Ja €130,- dacht ik. Ik heb er nog even aan gedacht om hem mee te nemen :crazy_face: ref# weet ik zo ook niet.