Alleen deze, simpel maar heel tof in mijn ogen!
Deze is al op het randje qua grootte, de rest is helemaal huge.
Oh ja: een oranje superocean duiker in 36mm! Die is ook tof!
Alleen deze, simpel maar heel tof in mijn ogen!
Deze is al op het randje qua grootte, de rest is helemaal huge.
Oh ja: een oranje superocean duiker in 36mm! Die is ook tof!
Ik zal voor je kijken
Ik was niet helemaal wakker. Verkeerde topic dit haha! Maar gelukkig hebben ze bij Rosada ook wat horloge stores…
Nog even en je staat in de file met enkele Duitsers
Wowza, is dat een foutje of is er echt een Breitling van 37340 retail die er zo uitziet? Gelukkig dat er dan 10k vanaf gaat.
knettergek
Heeft iemand enig idee of ze bij Hour Passion ook wat leuke Mido’s hebben liggen? Of is alles daar volle mep?
Beperkte oplage 100 stuks en dat ligt dan bij een outlet. Vind ik raar.
Het is ook nodig om dit bedrag te besteden aan een Superocean Heritage met een B01, natuurlijk verbeterd, maar het blijft een B01 en een superocean…
Wat ik bedoel: als Ferrari een speciale, gelimiteerde oplage van 100 stuks van een auto maakt, dan zijn die verkocht nog voordat ze gemaakt zijn. Die komen echt niet bij een dealer in de showroom met een prijskaartje eraan. Laat staan bij een outlet met korting! Hoezo staat dit horloge, 1 van 100 zijnde, met 10k korting in een outlet winkel?
Omdat blijkbaar niemand op die meuk zit te wachten voor dat geld
Een uitleg daarvoor is denk ik dat niemand Breitling koopt voor de technologische innovatie en/of uurwerktechniek. + dat shoppers in de 20-30K+ prijs range niet eens denken aan het merk.
Daarnaast moet je die uurwerkinnovaties ook maar net 30K waard vinden (wat me vrij absurd lijkt), want de gewone versie van dit horloge kost 5-7K ofzo.
Ik denk ook zo, ik zelf ga naar Roermond voor een goed deal te maken van een paar K, ik ben niet van plan een horloge te koop van 25K
Voor dat geld kan ik me 5 à 15 keren plezier maken
Veel innovaties blijken vooral op marketing gestoeld. Ik ben te weinig bekend in horloge techniek om dat bij deze specifieke innovatie in te kunnen schatten. Maar kennelijk zijn er te weinig liefhebbers / techneuten die er 30k voor (over)hebben.
Dit weekend kan je bij de Tag Heuer oefenen met het in en uit elkaar halen van een Calibre 02 uurwerk. Leuk om te doen!!
qwatches
Nice!! Op stalen band, net een andere subdial configuratie.
Dat heeft te maken met of het een H01 of H02 uurwerk is. De H02 heeft subdials op 3/6/9