Net een mail van ontvangen:
voor 129 euri een leuk horloge
Das een heel nette prijs
Over welke winkel binnen de outlet hebben we het hier over ?
Ben morgen toevallig in de buurt van Roermond. Iemand enig idee hoe belachelijk druk het daar gaat zijn ? (Begreep dat er afgelopen dagen nogal wat files die kant op waren)
Aangezien iedereen het salaris+vakantiegeld gekregen heeft afgelopen week… zou ik persoon heel ver uit de buurt blijven.
Wij hebben de fout gemaakt om gister naar de Westfield Mall te gaan in Leidschendam.
40mm bezig geweest om uit de parkeergarage te komen rond 16:00.
Nooit meer
Ik was er afgelopen vrijdag in de hoop dat het rustiger zou zijn, in theorie een normale werkdag voor mensen. Het was druk met veel mensen uit de omgeving incl. omgevende landen. Voornamelijk de kleding- en schoenenmerken die erg gewild zijn.
Frederique Constant had wel flinke korting (40%) boven op de outlet prijs. Die kan je vinden in Amsterdam Diamond House.
Net in Roermond geweest; het was er druk, maar niet afgeladen druk.
Bij bijvoorbeeld de Nike winkel dikke rijen voor de deur, maar bij seiko kon je gewoon naar binnen lopen.
Door wat tips, linkjes en codes van een zeer gewaardeerd forum collega ging het parkeren een slag meer soepel en was er opeens nog meer korting.
10/10 Would shop again
leuk Seiko’s winkelen zo!
Weet iemand of de Outlet site van Breitling het nog doet? Heb een nieuwe telefoon en daar stond hun Whatsapp nummer op. Bedankt en groetjes!
Nee die is uit de lucht
Hij is juist op zoek naar dit telefoonnummer…
Dan omschrijft hij het wat ongelukkig
Jullie hebben mij door maar niemand die mij geholpen heeft tot nu👌
Misschien dan we in dit topic dan ook een beetje de voorraad kunnen delen… om tientallen appjes te voorkomen.
Dan openen ze misschien de website weer
Kwam deze tegen in een nieuwsbrief.
Gr. Marc
Ik krijg een beetje argwaan bij zoveel korting