Outlet Roermond

Volgens mij is de afschrijving op FC niet mals, dus zie het als “lekker dat de winkel het eerste deel voor je pakt” :wink:

En als je ze mooi vind, is het wellicht een leuke aanbieding.

Dit topic gaat toch over de outlet in Roermond. Deze snap ik even niet.

Dat is een winkel in het outlet.

Gr. Marc

2 likes

Ahh nu snap ik het zo verwarrend.

2 likes

Klinkt in ieder geval beter dan Remunj Diamant Puntj.

4 likes

In Remunj laupe de Hunj mit de Kunj euver de grunj :slight_smile:

Gr. Marc

10 likes

Als je naar het zinnetje van @Marc hierboven kijkt.
Zou dit woord dan kloppen?

Echte Limburger :rofl:

2 likes

Als.Als

Zo, dat zijn mooie prijzen. Hebben ze nog meer van FC liggen dat je weet??

Remunjse jong :joy:

Gr. Marc

1 like

Die linker/duurste is overigens bij Gassan goedkoper dan 60% van de outlet prijs :sweat_smile:

1 like

Ik vernam in een ander topic (Breitling) dat men er vanuit gaat dat de Breitling store in Roermond gaat sluiten, klopt dat of zijn dat alleen geruchten? Reden zou zijn dat Breitling niet meer gelinked zou willen zijn aan ‘goedkope’ outlet en ze liever op een andere manier van de markt laat verdwijnen.

1 like

Dit bovenstaande weet ik niet, maar past idd wel bij wat ik bij juweliers hoorde dat ze een stapje hogerop willen :thinking:

Maar als alle horloge merken hogerop willen … blijft alles in verhouding het zelfde alleen duurder :crazy_face:

3 likes

Scherp!!!

Kijk naar de nieuwe Navitimer :
Het model ervoor was leverbaar met 7750 uurwerk en B01 uurwerk.
Aanvangsprijs met de 7750 was €5500,- en de B01 kostte in de basis €7500,-.
De nieuwe Navitimer wordt alleen geleverd met B01 + folding buckle + alligator band en heeft een aanvangsprijs van €8500,-.
Toch een behoorlijk prijsverschil in de aanvangsprijs en dus beduidend hoger gepositioneerd.

1 like

Neet te geluive, neet te geluive.

1 like

Goedkope Mido’s bij hour passion
Rode prijs geldt deze week

4 likes

Er liggen er ook wel anderen, maar daar gold die extra 40% niet op. Dus die had ik niet op de foto staan.

Als je iets zoekt, kun je ze even bellen of whatsappen. Contactgegevens vind je hier:

1 like

Geen probleem toch? Hogere prijzen voor de horloges bij de AD, hogere prijzen bij de outlet :slightly_smiling_face:

2 likes