Ik zie net dat @lovetobike al zo goed is geweest wat foto’s te delen van vandaag. Ik zal de mijne ook nog even delen:
Iemand nog een leuke oranje zomerknaller nodig voor erbij?
Altijd mooi de foto’s voorbij te zien komen, ben er de laatste tijd een paar keer geweest en naar wat ik zo zie is het redelijk standaard…
vraag me af of zo’n breitling of tag shop nu veel verkoopt ?
Of net als bij seiko van wat er ligt dubbele exemplaren aanwezig
Altijd leuk om te zien die foto’s.
Krijg je een beetje idee wat het kost.
Bedankt voor het delen.
Bij de Breitling shop was geen hond binnen (terwijl ik binnen was werd door de verkoper druk gebeld, was zijn mobiele abonnement aan het omzetten…) en dat is bijna altijd als ik even binnen wip. Bij Tag werd wel wat gepast vandaar even geen foto’s staan maken binnen.
Bij Seiko was het aardig druk en werd het eea afgerekend.
Herkenbaar, of ik heb vaak net het kneusje of “de nieuwe” te pakken maar qua kennis mbt de horloges en modellen mag het ook wel wat beter
Qua kennis
Thnx aangepast
Ook nog bij Hour Passion binnengewandeld?
Ja maar vond het eerlijk gezegd niet de moeite waard om foto’s te maken. Hebben zoals je wellicht weet o.a. Hamilton, Certina, Longines en Tissot. Maar ik vond er geen leuke modellen bij liggen die echt de moeite waard waren om te delen (naar mijn mening).
Jammer, vaak hebben ze wel wat leuke aanbiedingen
Voor de liefhebbers komend weekeinde aantal aanbiedingen. Ik heb een VHP op rubber gehad, heel fijn horloge.
Gr. Marc
Mocht iemand toevallig gaan voor een VHP dan houd ik me ook aanbevolen! Heel graag even pben!
Gek dat die op de stalen band goedkoper is en een lagere RRP heeft? (Én alleen op 31-8 in de aanbieding is)
Ik gok zo dat het met de dlc coating en de witte wijzerplaat te maken heeft, al eerder gezien dat die duurder zijn.
Idd vreemd dat er 1 buiten het actieweekend valt.
Gr. Marc
Thanks voor de tip!
Toevallig moet ik vanaf vanavond een paar dagen naar Zuid-Limburg. Als ik de kans heb, dan ga ik een kijkje nemen.