Outlet Roermond

Zou de Summer Black Friday actie nog steeds actief zijn???

Black Friday Summer Edition van 4 t/m 7 augustus

1 like

Seiko:

9 likes

Hour passion:

6 likes

En als laatste Breitling, maar helaas is er niks aan mijn vingers blijven plakken vandaag.

12 likes

Niet veel intteressant en betaalbaar :roll_eyes:
Behalve misschien de SO’s

1 like

nee idd, de foto’s is doorgekeken, enige redelijk interessante zijn die Hamilton intra matics, wel mooi tijdloos ontwerp naar mijn idee, voor de rest wordt je er niet warm van en daarbij, online betere prijzen te vinden voor aantal modellen

Bedankt voor al je foto’s en het posten hiervan. :+1:

2 likes

Bizar dat er nog VHP’S liggen!

2 likes

En toch zijn er al een hoop weg ten opzichte van mijn foto’s op 4 augustus

1 like

Bedankt! Maak zelf ook gretig gebruik van de foto’s van anderen bij de outlet. Voelt alleen een beetje awkward om foto’s te maken van al die horloges terwijl het winkelpersoneel een beetje schaapachtig naar je kijkt maargoed dan zeg ik maar dat het voor thuisfront is :slight_smile:

7 likes

Ik heb bij Tag Heuer de vraag gekregen waarom dat was en eerlijk gezegd dat het voor het forum was. Toen kreeg ik wel wat opmerkingen in de lijn van: Ik denk niet dat dat de bedoeling is en of dat wel mag vanuit ons hoofdkantoor.

Mijn simpele antwoord:

Het is een forum van en voor Horlogeliefhebbers en geen concurrenten. Deze foto’s leveren mogelijk meer bezoek en kopers op. Wilt u dat wel of niet?

En toen mocht het wel :slight_smile:

11 likes

Tuurlijk zolang het voor hun plezier is mag alles :sweat_smile:

:joy:

Dat je er nog uitleg voor geeft ook,

Ik zou vragen wat ze eraan gaat doen terwijl ik rustig verder ga met foto’s maken.

2 likes

Nou ja, kleine moeite voor mij waarmee ik een ongemakkelijke situatie vermijd.

4 likes

Ow ja ik vind het natuurlijk heel vriendelijk en netjes van je en dat siert je.

Ik heb bij Tag Heuer de vraag gekregen waarom dat was en eerlijk gezegd dat het voor het forum was.

Ow heerlijk. In dat soort situaties praat ik dan standaard Zweeds terug. Ik hou van chaotische taferelen en awkward blikken.

2 likes

Had uiteraard gekund. Maar daar was het te warm voor op 4 augustus :sweat_smile::joy:

Daarnaast ken ik geen Zweeds en ik denk vrij zeker te weten dat ze daar wel Engels en Duits kennen :joy:.

1 like

En kunnen. Vervelend dat ik m’n berichten nog niet kan editen :confounded:

1 like