Zie ik op de derde foto nou een SPB143 voor 875 euro staan? Dat is een goede deal hoor. Heb de mijne gister voor ongeveer dezelfde prijs van Olfert ontvangen.
Dank voor de tijd nemen om foto’s te maken en hier te posten
Zie ik op de derde foto nou een SPB143 voor 875 euro staan? Dat is een goede deal hoor. Heb de mijne gister voor ongeveer dezelfde prijs van Olfert ontvangen.
Dank voor de tijd nemen om foto’s te maken en hier te posten
Mag er van die Bentley -Breitlings nog wel een paar euro af! … hoelang is dat spul al niet uit productie
jep, zag ik ook, de nieuwprijs zakt wel van dit horloge online
You got me… Maar sommige types hebben wel bijzonder veel kortink, niks mis mee hoor maar het is net alsof ze uitverkoop op de outlet prijzen hebben.
Is niet zo gek. Mensen zijn onzeker nu op financieel gebied, en horloges zijn maar luxe producten. Dan moet je wat extra’s om mensen over de streep te trekken.
Die SPB143 is wel een lekker aanbiedinkje!
Dank je wel Mieske voor de foto’s. Wordt gewaardeerd .
Jammer. Niet omdat het merk je niet aanspreekt of omdat er geen interessante aanbiedingen waren?
Cool! Zijn best behoorlijke kortingen, die gegeven worden! Heb jij die Aquaracer Calibre 5 gekocht of alleen gepast?
Dit is echt een plaatje!
Welke heb je meegenomen
bedankt royke74
Even gepast voor een collega liefhebber die er interesse in had. Mooi horloge
Niks meegenomen hoor @Number4. Zat er iets tussen voor je ? 🫣
Dankjewel, wordt gewaardeerd
Ben niet binnen geweest had helaas niet genoeg tijd. De etalage was bijna leeg en wat er lag vond ik niet de moeite waard om te fotograferen helaas.
Vraag me af hoe je bij deze berekening komt ?
Daarbij is de Outlet van Breitling zelf dus de term inkoop is relatief.
Waar slaat dit op ??
Dus nu betalen ze geen belastig over de verkochte horloges
30% korting op een seiko is heel normaal
En als je 30% korting op een horloge van €30.000 krijgt €10.000 dus snappen ze het niet meer
En z’n marges kloppen niet, en de BTW berekening klopt niet… raakt kant noch wal.
€30.000 - BTW = €24793,39
Die Carrera Cal.16 op de eerste foto van €4500,- voor €3600,- is echt geen koopje!
Die kocht ik in 2018 al voor €1000,- minder dan de nu aangeboden prijs van €3600,-…
Ook met rubberen band!
Koste destijds €3650,- nieuw en is al een tijdje uit de collectie.
Heeft iemand wat recente foto’s van Breitling daar?