je omschrijft nu 99% vd topics
Ik vermoed dat dat inderdaad voor het gros van de “loonwerkers” geldt, werk is werk en winkelbediende is winkelbediende. Het moet ook in je zitten om een streber te zijn en om de beste te willen zijn in wat je doet. Dat geldt domweg niet voor het gros van de werknemers, tenzij je lichtelijk neurotisch bent en enige vorm van autisme hebt, zoals wij op het forum
Ik kan me enigszins indenken dat bovenstaande ook voor de Breitling winkelbedienden in Roermond geldt, aangezien het toch een soort veredelde Bazaar is, met toch ook wel dito publiek. No offense, ik bedoel hiermee lekker slenteren en we zien wel wat we tegenkomen. Slechts een klein deel komt met het gerichte doel om dat ene product te kopen, zoals horloge auties like us.
Het ligt dan ook deels aan de werkgever (hr afdeling), daar deze het personeel heeft aangenomen. Werkgevers nemen het karakter tegenwoordig op de koop toe en mogen zich gelukkig prijzen op het moment dat ze mogelijk hun nieuwe protegé hebben gespot, die wel ambitie heeft.
Misschien stellen wij teveel eisen aan verkopers
Ik heb daar toch niets over gezegd?
Ik verwacht wel degelijk kennis van zaken van verkopers. Ik zeg alleen dat een horloge verkoper niet met zekerheid een liefhebber is.
Als ik veel geld uitgeef verwacht ik ook gewoon door iemand geholpen te worden die weet waar hij over praat.
Als ik een hamburger koop overigens ook
Je bedoelt die Mont Blanc winkel denk ik. Die medewerker van de Breitling winkel bleek juist wel een echte liefhebber met veel kennis. Hij had privé ook veel andere merken liet hij weten. Volgens mij is die jongen van de Breitling winkel ook gewoon de eigenaar van de winkel en bij die Mont Blanc winkel was het een normale medewerker.
Dat zei ik toch…
Die bedoelde ik ook! excuses voor de verwarring.
Beste,
Iemand ervaring met een goede Breitling dealer en advies over de korting die je kan en mag vragen?
Groeten Dennis
Eugene van Baal
Iemand nog recent bij Seiko geweest en weet of er nog wat leukst te scoren valt? In hoeverre zijn de horloges op de recente foto’s beschikbaar, zijn er bijvoorbeeld meerdere horloges van hetzelfde model beschikbaar of is er vaak maar 1 horloge per type? Alvast bedankt!
Breitling is eigenaar van de Breitling winkel in Roermond.
Iemand nog een update wat er ligt momenteel?
Het bijzondere en bij mij afknappende van Breitling zijn hun advertenties. Al ben ik een slechte surfer, heb vaak genoeg in het water gelegen, ook buitenland, maar ik heb nog nooit een surfer met een Breitling omgezien. Of niks, of een 30e digi horloge en zo af een toe een garmin.
Over het algemeen zijn surfers as broke as fuck dus met een Breitling het water in gaat niet gebeuren
niet bij tag heuer geweest??
Bedankt
Alleen even in de etalage gekeken maar dat vond ik persoonlijk niet de moeite waard om een foto van te maken.
oke jammer,mss dat er een leuke carrera lag
Hoe vaak per jaar hebben ze daar uitverkoop ?
Iedere dag, ‘t is een outlet hè.
En als ze dan akties op modellen doen die zelfs voor een outletprijs niet verkocht worden, heb je een heel afwijkende smaak. Of genoeg geduld, dat kan ook.