Outlet Watch2day

Gaat vast goed komen ;), en gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde voorkeur anders zou de wereld er wel erg eentonig uitzien.

2 likes

Monsterwatches inderdaad. Dan heb ik het over Seiko, omdat de rest mijn interesse niet heeft wat ze aanbieden.

2 likes

Hmm… oke. Ik nam even de proef op de som. Dat is volgens mij de SNZH53. Dat ding kost €155 bij MW en €139 bij W2D (aangeboden 23 april j.l.)… Dat is de eerste de beste die ik tegenkwam dus misschien zijn er wel veel modelletjes voorbijgekomen waarbij het voordeel naar MW uitvalt.

1 like

Geen outlet meer maar ze hebben wel Seiko 5-jes voor de liefhebbers vandaag…

http://watch2day.nl/deal/18362/seiko-5-sports-automatics

1 like

Vaak hebben ze nog na de outlet de mogelijkheid
van achteraf bijbestellen ( zelfde prijs ) kwestie van weten wat je zoekt en de klantenservice Emailen.

1 like

Gaaf! Ik had er eigenlijk wel een beetje de pest in dat ik 'm eerder gemist had, dus nu snel besteld… thanks voor de pointer! Voorlopig weer even klaar…

2 likes

Welke heb je genomen?

1 like

De blauwe. Iets blauws stond nog op mijn wishlist en vorige keer had ik 'm wel gezien maar te lang getwijfeld. Toen ik zo ver was om het toch maar te bestellen stond’ie niet meer in de daily offers dus ik had 'm in gedachten al afgeschreven en zat al op catawiki te kijken of’ie daar weer op zou duiken (pun intended ;)). Tot op heden niet, dus mooi dat’ie nou weer terug is op W2D. Toch maf, ik moet hem vanochtend met mijn slaperige kop over het hoofd gezien hebben (kijk altijd even naar aanleiding van de W2D mailings)…

Het grappige is dat ik eigenlijk helemaal geen liefhebber van duikers in het algemeen ben (ze zien er vaak te fancy uit voor mijn smaak) maar hier zie ik wel wat in.

1 like

Ik ben ook nog op zoek naar een blauw horloge. Ik twijfelde even want ik heb pas nog zo’n Seiko verkocht (zwart). Maar wil toch ietsiepietsie groter.

1 like

Nog groter? Ik vond 42mm eigenlijk wel een mooie maat…

1 like

Ik heb 43mm als ondergrens. Voelt beter voor mij persoonlijk. Ik heb geen extreem grote polsen (17,5cm) dus zal kwestie van smaak zijn.

1 like

Ik heb 18 cm ø, ik kan wegkomen met ± 39 ~ 44 mm, is het horloge heel laag (die grote Swatch inderdaad) kan ik best 47, 48 mm hebben, maar bij hogere horloges houdt het echt op bij 44, 45 mm… Ik heb veel grote kasten de deur uitgedaan, gewoon niet comfortabel hoewel het er prima uitzag.

Daarom snap ik Wing Liang, van (vroeger Android USA) nu ARAGON in de VS niet. Ontwerpt nog steeds achterlijk hoge horloges en minimaal 45 mm groot. Het vervelende is, die man heeft best talent om originele ontwerpen te maken (m.i. vroeger beter met Androids) maar hij is zelf behept met dunne, Aziatische polsjes en de Amerikanen slikken die achterlijk grote klokken als zoete koek. 50 mm, 18 mm hoog, 26 mm armband, volgens mij moet je dan een bouwvakkerspols hebben! Comfort is bij hen zeker geen issue… Bigger is better en zo…

1 like

T’is ook een kwestie van smaak en wellicht ook de vorm van de pols (plat, rond)? Als ik 40mm op mijn pols doe dan heb ik aan weerzijden heel veel pols over. Vind dat niet mooi.

1 like

Amerikanen zijn zo onderhand het zwaarlijvigste volk
dus die polsen zullen ook wel enorm zijn.

2 likes

ligt dat niet erg zwaar op de maag? :confounded:

2 likes

Alles boven de 43mm is te groot voor mijn smaak ( 19cm pols ) en ja ik heb een Glycine KMU48 gehad :grin:

1 like

…en hij’s binnen :smiley: (vanavond de band maar even inkorten)

Zitten er bij de leveringen van W2D wel vaker geen garantiekaarten?

5 likes

Vandaag trouwens wel een aardige Invicta http://watch2day.nl/

1 like

:joy: :neutral_face: :expressionless: :thumbsdown:

2 likes

Vanavond 24:00 weer een outlet…

4 likes