Denk er aan Sjoerd, je koopt daar niks
@ChowMonkey
Zat er bij mijn Seiko 55 Fathoms ook niet bij. Wel een mooie (om)doos.
Het merk CT Scuderia is anders een prima merk die door watch2day wordt aangeboden. Helaas is er nog maar 1 model in de outlet te verkrijgen, maar ik hou de site o.a. door dit merk wel in de gaten!
Helemaal geen Casioâs⌠die zitten er normaal wel bij
Mooie deal vandaag xD
https://watch2day.nl/deal/glycine-airman-airfighter-automatic-chronograph-gl0046#
âŚserieus? Vind er niks aan. Maar goed, each to its own.
Was eigenlijk synisch bedoeld
Neen. Edit: haha dit is een opgegraven topic zie ik nu. Drie jaar later. Bedankt Kasper! Chille actie.
Ja, ik had ook even je cynisme gemist. Jij als Invicta fanboy kan verrassend uit de hoek komen natuurlijk dus een bonkige, 3500 piek kostende Glycine: why not.
Ik mag overigens hopen dat @zulu dat Akribos verhaal ook cynisch bedoelde. Maar het is al even geleden dus ik vrees van niet.
Hey iemand verwijderde zijn reactie
Hahaha, je serieuze reactie snel weer weg toen je las dat het âsynisch bedoeldâ wasâŚ
Ging snel hè!
Exact. Ik was het al aan het typen in mijn andere bericht.
Het is een mooie prijs. Het horloge is dat niet
Dacht dat het een taalnazi was die dacht:laat maar.
Precies. Ik werd ook even op het verkeerde been gezet.
Wat een kut topic dit
Ik wist dat jij van ver bent gekomen in deze horlogejungle, maar dit slaat alles. Jij zag door alle plakmerken het Akribos niet meer. Holy guacamole.
Dit horloge vind ik ook niet interessant. Maar er zijn ook modellen van het huidige Glycine die wel aardig of goed uitzien.