Overdrijf ik ?

Op het gevaar af, dat ik misschien ook ga overdrijven, :smiley: een spatie is de ruimte tussen 2 woorden en de ruimte tussen 2 regels noemt men interlinie.

Het zij u met een grote glimlach vergeven.
Groet, Jib

Wie zegt dat hij niet de enigste is? Of ken je hem al enige tijd?

1 like

Ik vind hem wel enig, al zal ik daar wel alleen in staan.

1 like

Als hij dat zegt , en ik bevestig dat ik dat ook vind…?

Dan is ie toch niet de enige ( meer ) ??

Of zeg ik nu wƩƩr wat geks??:wink::roll_eyes:

Daarbij was hij vroeger al actief op het forum , en volgens mij hadden/hebben we aardig wat raakvlakken inderdaad.

Maar dan spreek ik nu even voor mijzelf…:slight_smile:ļø:stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja. Die taalfoutjes zeker weer hĆØ?
Dat geneuzel.

Nou uh.,. Dan ken ik er ook nog wel een paar…

Je bent niet de enige.

1 like

Nou. Gelukkig dan maar.:hugs::ok_hand:t2::+1:t2:

Zo lang het geen ā€˜ei’ is waar het ā€˜ij’ moet zijn en niet ā€˜licht’ i.p.v ā€˜ligt’ , zal het allemaal wel loslopen…:wink:

Niet overdrijven nu hĆØ?!

Ik vind het zelf ook niet erg op taalfouten gewezen te worden. Gebeurde me laatst nog op facebook (tollerant ipv tolerant). Ik beschouw het als leerzaam zelf. Taal is iets moois.

1 like

Nee. Op zich…

Maar ik zie hier soms echte stomme fouten staan waar niemand dan aanstoot aan neemt , en dit , wat je dan min of meer in een overtreffende trap mondeling zo uitspreekt dan weer wel?

In zo’n heel relaas…

Dan de vraag hoe of ik weet dat hij niet de enige is ?? ( ? )

Maar goed.

Ik ga mijn lugs maar eens afplakken.
Of een mooi bandje bestellen op Ali-bami.com…

Nee.

Het was een lange nacht…:slight_smile:ļø:wink::wink:

Welterusten Marijn.:slight_smile:ļø

Daar dacht mevrouw Omega_C gisteravond heel anders over…:wink:

4 likes

Afplakken nooit aan gedacht maar doe het wel met beleid op een opgeruimd en goed verlicht bureau en uiteraard een pushpin tool, gaat altijd goed.

https://www.bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/1/5/8/0/9200000050380851.jpg

1 like

heb wel eens gedacht: Zijn er geen pushpins en tools die geen krassen op staal maken? Staal op staal maakt krassen, maar bestaat er niet zoiets als niet-stalen pushpins?

Als dat een grote zorg is, kun je eventueel een horloge met een case van wolframcarbide (tungsten carbide) kiezen.
Knappe jongen die daar een kras op krijgt.

Eerlijk gezegd, kijk ik nooit naar de achterkant, behalve bij schoonmaken.

Ik ben hier in 2010 lid geworden inderdaad !
Maar heb ook een andere hobby en ben om die reden moderator op een ander forum wat aardig wat tijd kost :grimacing:
Grappig dat taalfouten ( niet te verwarren met typfouten :wink: ) erger gevonden worden dan krassen .
Zolang de strekking van de boodschap maar duidelijk is denk ik vaak .

Iedereen zijn eigen ergernissen misschien ?
Ik vind het inmiddels al wel een leuk draadje !

1 like

Ik heb het Fingerspitzengefühl van een gorilla op PCP. Ik laat daarom mijn mattie @ramone mijn moeilijkere swaps met ingewikkelde endlinks doen.

Doet hij best nauwkeurig, vooralsnog geen klachten.

3 likes

[quote=ā€œflieger63, post:1, topic:123210ā€]
Dat zou voor mij een dealbreaker kunnen zijn bij aanschaf .Ben ik de enige die daar zo’n moeite mee heeft ?[/quote]Blijkbaar niet.

[quote=ā€œflieger63, post:1, topic:123210ā€]
Wat vinden jullie van die krasjes ?
[/quote]Ik lig er geenszins wakker van.

1 like

maar dat heeft bijna geen enkel horloge.

De vraag van mij is wel serieus, en niet heel gek toch?

ik heb ooit een soort tangetje/picet achtig ding gekocht met aan beide kanten een uitsparing die precies over de rand van de pushpin valt .
Dan druk je beide kanten tegelijk naar binnen en zou je in theorie een eindlink met daarin de pushpin zonder moeite moeten kunnen monteren of demonteren .
Ik had een plastic budget uitvoering en dat werkte voor geen meter !
Maar een goede stabiele tool zou perfect kunnen werken . ?!
geen idee hoe zo’n ding heet trouwens .

De tegiment kast van mijn Sinn krast niet , daar kun je die pinnen zo in raggen zonder schade :heart_eyes: