Wat een naar bericht.
Hopelijk ontstaat er een open source project om de database te behouden en uit te breiden.
Wat een naar bericht.
Hopelijk ontstaat er een open source project om de database te behouden en uit te breiden.
Helaas geeft de Github nu een 404… Hopelijk dat dit dus toch te achterhalen blijft.
Dat wordt lastig zonder privacy problemen. Misschien met goedkeuring van de nabestaanden.
Crap. De databank heb ik, de foto’s niet. Was ik van plan… morgen te doen.
Och wat triest!
Jammer. Was toch een icoon.
Hou je ons op de hoogte?
De database is nu beschikbaar via
Helaas bevat het niet de slimme zoekfunctie. Hopelijk komt dat ooit ook terug. De programmeur die achter deze kopie zit, lijkt een handige harry hacker.
Ik heb voor de zekerheid maar alle Gruen uurwerken geprintscreend.
Deze werkt!
euh ja, daarom had ik die link een paar posts eerder geplaatst. En op de clinic app.
Je had de About-sectie ook al gezien? Het valt me nog mee, dat hij de URL nog behouden heeft, er zou wel wat meer eer naar Dr. R. Ranfft mogen gaan, behalve de naam. Wellicht komt dat nog…
In ieder geval is er weer een hoop informatie te vinden over de uurwerkjes.
Yes. En gelukkig heeft hij de copyright niet uit de fotos gepoetst. Maar idd, hopelijk komt er nog wat meer info.
Alhoewel ik hoop dat dr rannft niet overleden is en de oorspronkelijke server info nog te restoren is. Of dat hij iig iets geregeld heeft voor zn legacy.
Kudo’s voor iedereen die betrokken is geweest met deze data veilig en weer beschikbaar te stellen.
Hihi ik was maar een doorstuurder
Dat gaat niet evident zijn aangezien de info daarvoor niet in de databank zit. Erg benieuwd hoe dat opgebouwd was, en of dat nog kan gerecupereerd worden ergens.
De logica is alvast niet beschikbaar via archive.org, wat ook te vrezen was. Als er geen tijdelijke backup terug online komt om alle combinaties te schrapen dan zal het alles manueel terug invullen worden.
Een man met een heel mooi nalatenschap waar veel mensen die zijn passie delen nog veel aan gaan hebben.
Rust in vrede.
Is helaas wel het geval…
Zo te zien doet de site het weer:
http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?00&ranfft&0&2uswk