Overpeinzingen Breitling

Vind de prijs voor een exemplaar uit 2016 vrij prijzig!

Gewoon lekker zoeken, weliswaar niet meer nieuw te koop, maar er zijn er genoeg te vinden!

Neem de tijd! Spaart vaak geld!

2 likes

Zelf ben ik redelijk nieuw op het forum en heb een ocean al heel lang op de korrel.
Vorige week een hele prettige overdracht gehad met @MannetjeMar van een super gave blauwe ocean chrono.
Heel erg blij mee dus kan 2e hands via het forum zeker aanraden.

2 likes

Deze is wel netjes geprijsd.
Breitling Superocean Heritage II 46
€ 2.346
https://chrono24.app/breitling/--b20--46--id41446469.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR

Daar komen nog invoerrechten bij

1 like

Dat staat er toch netjes bij tegenwoordig?

En dan zijn de inklaringskosten nog ruim ingeschat…

3 likes

Zeker nog wel nieuw te koop lijkt me, ik denk binnen afzienbare tijd in de Breitling Outlet Roermond en nu nog bij de AD. ( met waarschijnlijk een nette korting )

1 like

Ligt eraan welk land. Japan wel ids

1 like

Vooralsnog is alles buiten de EU toch gewoon 0,30 tot 0,80 euro invoerheffing, 21% btw en even voor het gemak 2,5% koeriersfee, dan kom ik op 1,216 uit ipv 1,25 waar TS als factor me rekent?

1 like

Hey dat staat er bij mij niet bij, eens in mijn instellingen neuzelen.

Hallo,
Neem eens contact op met Eugene van Baal.
In Nijmegen, deze zal ongetwijfeld iets voor je kunnen betekenen is Breitling Dealer.
Heeft zeer veel voorraad.
Super zaak.
Groetjes Wim

2 likes

Tnx, maar zoals gezegd, ga ik maar op zoek naar een nette gebruikte, die ik zonder angst en beven gewoon kan gaan dragen. Realistische prijs zo rond de 2500 a 3000 denk ik.

Eugene van Baal heeft ook hele mooie occasions.
Kijk eens op zijn site.

1 like

Al een zoekslag op Wristler gemaakt?

Je kan @TimoKlinge ook een bericht via hun site sturen met de uitvraag waar je naar zoekt.

2 likes

Uitstekende keus. Ik draag hem regelmatig dagelijks, zelfs bij het tuinieren. Geen centje pijn. De rustige jitstraling, heerlijke band… Ik heb meerdere Breitlings maar dit blijft mijn favoriet!

1 like

Je zou eens je licht kunnen opsteken bij Kopmels in Doetinchem. Daar heb ik pas nog een paar fraaie SOHII’s gezien. Ik heb daar een aantal horloges gekocht. Uitstekende ervaringen mee.

1 like

Koop maar eens wat uit Zuid-Afrika :woozy_face:

Wat is er zo speciaal dan, heb je het over die 4,5% die genoemd wordt aan invoerrechten voor horloges, waarbij een min. van 30 cent en max. van 80 cent van toepassing is?

Je mag de rekening zien van 550 euro die ik betaald heb over 1700 euro. Waarom weet ik ook niet

De rekening maakt niet uit als onduidelijk is hoe ze tot dat bedrag zijn gekomen. Als de belastingdienst iets bedenkt en daar wordt van afgeweken zou ik toch bedenkingen hebben c.q. de koerier/douane erop aanspreken.