Mag ik jullie mening over dit exemplaar vragen?
https://www.chrono24.nl/watch/OJZAP1
Te laat…
Geaccepteerd en betaald.
Fuck nog nooit zo’n aankoop ongezien gedaan via interweb.
Maar moest zo zijn. Bod geaccepteerd, nog bericht gestuurd voor polsomtrek ivm de rubber band, mijn pols omtrek is 20.5 rubber is geknipt op 20-22cm.
Blij mensch.
Je kan jezelf maar een leuk verjaardagscadeau geven.
Ga nu alleen met hangende pootje met nieuwe aanwinst bij mijn vrienden Sven en Niek langs moeten.
Gedaan met de overpeinzingen iig .
Gewoon vanuit gaan dat iedereen netjes zaken wil doen . Komt goed .
Het wachten is begonnen.
En opeens… DHL bezorger.
Geeft pakketje af aan mijn vriendin. Niet moeten tekenen, geen naam gevraagd.
Mijn grail, hij is er.
Stond beschreven als “zeer goede staat” ik had al hoop dat het zelfs wat beter als dat zou zijn naar aanleiding van de foto’s van de clasp. Waar geen krasje op te zien was.
Hij is gewoon als nieuw.
Later foto’s.
Gefeliciteerd!!! Benieuwd naar de foto’s.
Dat kan heel spannend zijn, fijn dat het goed is uitgepakt! Gefeliciteerd en geniet er van! Mijn eerste aankoop van een (relatief duur) horloge via chrono was door de pakketbezorger een straat verderop bij vreemden afgegeven terwijl er stond dat het absoluut niet mocht en er voor getekend moest worden
Schitterend exemplaar!!!
Dat is een hele mooie
Super blij mee, en bizar, ding past gewoon uit de doos, band is exact op maat.
Geweldig mooie Breitling!
Genieten maar.
Vorige week even bij juwelier langs, daar waren ze complimenteus over de conditie waar hij zich in bevindt.
Nu dus de daily geworden.
Wordt gelukkig nog steeds blij als ik er naar kijk.
Minder blij wordt ik wanneer ik 2 borden draag (horeca) en ik voel dat de onderrand van een bord over de vouwsluiting gaat of er op staat.
Eerste fijne krasjes zie ik al zitten, maar daar moet ik maar mee leren leven denk ik.