Nee. Ik vind op internet altijd betere deals dan bij vliegvelden.
Koffie, krantje, weg wezen.
Nee. Ik vind op internet altijd betere deals dan bij vliegvelden.
Koffie, krantje, weg wezen.
Vaak daar geweest. Is inderdaad een klein walhallaa. Ik zou eerst willen weten wat je wilt voordat je op een vliegveld iets koopt. Ga gewoon lekker kijken.
Nee man, ZĂĽrich is Lachen.
Het is geen wet van Meden en Perzen om iets te kopen. Zoals gezegd wil ik kijken of ik me kan laten verrassen. En ja, ook omdat er daar veel winkels zijn waardoor je meer keuze hebt dan bijvoorbeeld op Schiphol met 1 winkeltje.
Ik tel er in elk geval 6 op Schiphol…
Gewoon heerlijk overal kijken, goed de wisselkoers in je hoofd, en de Chrono24-app op je mobiel. Kun je altijd nog besluiten!
Veel plezier, ZRH is een aangenaam vliegveld.
De Zwitserse chocolade is ook hééééllll lekerrrr…
Zelfs als dummies mooi
Misschien hebben ze chocolade in de vorm van horloges…gat in de markt!
Tsja, dan kan ik net zo goed op Schiphol blijven…
Opgelet, buiten EU dus dataroaming te betalen… daar gaat de winst.
Wist niet dat ze daar een vliegveld hadden…
Niet bij alle providers trouwens! Ik heb geen lijst paraat maar soms zijn ze coulant.
Ik herinner mij wel dat er gewoon wifi was, maar wat weet ik, de laatste keer zat ik lekker wijn te tanken in de Oneworld Lounge
Nee, Lachen is Schwyz
Levensgevaarlijk om met 1000 brandende euries op een luchthaven te gaan kijken naar een horloge.
De kans op impuls is veel te groot.
Voor 1000 eurie zou ik voor een mooie vintage gaan.
Enorme keuze.
Bijna alles wat je nieuw in die klasse koopt is gelijk de helft waard bij het verlaten van de winkel.
Eerst kijken wat je wil en passen en er een gevoel bij krijgen.
Wanneer ga je hem dragen en van wie in de doos krijgt hij concurrentie? Dat soort vragen.
En als je geen vintage wil? Niet iedereen houd van vintage, anders had de ts wel vermeld dat hij op zoek ging naar een oud horloge…
Vind het veiliger om met 1000 euro naar daar te gaan dan met een credit card met limiet tot 7500 euro.
Ik raad je aan om eerst te kijken wat de horloges, waar je naar kijkt in Nederland kosten. Volgens mij zijn de prijzen op het vliegveld van ZĂĽrich niet zo interessant.
En als je vier uur tijd hebt, kun je ook even over de Bahnhofstrasse rennen. Bucherer heeft een grote collectie en die geven korting als je er om vraagt.
Overigens, waar ga je heen? Is daar geen mogelijkheid een leuk horloge te vinden?
Er zal inderdaad wel wifi zijn alhoewel die vaak niet heel goed is.