Top horloge, heb hem zelf gehad met een zwarte plaat en op de stalen band.
Oris is een ondergewaardeerd merk is mijn mening.
Op Marktplaats stond er volgens mij een op een rubber band.
Succes.
mvg. Hans
Top horloge, heb hem zelf gehad met een zwarte plaat en op de stalen band.
Oris is een ondergewaardeerd merk is mijn mening.
Op Marktplaats stond er volgens mij een op een rubber band.
Succes.
mvg. Hans
Als je er aan kan onmiddellijk kopen.
Topklok hoor!!!
Maar zoals reeds aangehaald, koop hem op rubber of koop die band erbij. Ziet er i.m.h.o. veel mooier uit en idd pakken comfortabeler.
.( op dit ogenblik de Pro diverse om )
vooralsnog denk ik aan de bracelet, is wat meer dressy, al ben ik wel benieuwd naar de rubber variant aan het worden.
tot zover iedereen bedankt voor de suggesties en het mee denken
Ik zou hem sowieso in eerste instantie op een stalen band kopen en dan nog de rubberen band er in het zwart en oranje later bij kopen. Kan je lekker afwisselen.
Nog een vraagje: heeft de stalen band een fijnafstelling, en zo ja is dat dan een snel verstelling oid?
De stalen band heeft een fijn afstelling. Maar geen snel verstelling zoals de rubberband sluiting.
Elf.
Van een Oris krijg je nooit spijt! Niet over twijfelen elke dag dat je geen Oris gedragen hebt daar krijg je later spijt van…
Top horloge. Ik heb een zwarte gehad, met oranje accenten. Zowel de stalen als de rubberen band zijn zeer comfortabel.
Afwerking zeer goed, accuraat en een goede gangreserve.
Ik vond het wel, ondanks de korte lugs een groot horloge. Qua kast hoogte en dikte van de banden, wat op mijn smalle pols nogal massief oogt.
hallo GMTplus1,
er staat er 1 bij te koop, van Logie,
één dag geleden,
groeten, Wekke
Het lijkt verstandig om nu tweedehands te overwegen. Aanbod is groter dan de vraag op dit moment, wat effect heeft op de prijs. Kortom, doe er jouw voordeel mee!
Bedankt allen voor de suggesties, ik heb inmiddels zo links en rechts contact gezocht met de aanbieders hier op her forum!
Ik ben eruit, dit gaat hem worden
Van Baal Nijmegen
van Hooff in Deurne
Prachtige klok, mooie combinatie van blauw en zwart. Datum op 6 geeft ook een gebalanceerd geheel
Geen ervaring met oris. Maar vaak Is een losse metalen band relatief duurder dan een losse rubberen band om erbij te kopen.