Die staat al heel lang te koop. De verkoper Kelte reageert niet.
Dat is wel bijzonder dan 
Die heb ik een tijdje terug benaderd. Hij wil alleen ruilen en dan ook nog met een horloge naar zijn smaak dat exact evenveel waard is.
Dan heb je in ieder geval nog een reactie gehadā¦
Ich mƶchte tauschen Flieger oder Diver tauschwert oder Verkauf 807 Euro inclusive auf euer Versandrisiko DHL in Deutschland.
Ik heb via whatsapp een bod gedaan op zān vraagprijs. Hij heeft het bericht gelezen maar niet gereageerd.
Ik zie trouwens dat hij vanmorgen rond 10 uur nog een prijsaanpassing heeft gedaanā¦
so kleine Tauschpreisreduzierung 782ā79⬠und bitte nur Tauschangebot keine Zuzahlung .
Misschien wel omdat de prijs al uiterst scherp is ?
Ik heb de vraagprijs gebodenā¦
Ik heb hem aangeboden te ruilen, waarbij hij iets bij moest betalen. Kreeg ik de korte reactie: zu alt, zu teuer.
Vervolgens heb ik hem aangeboden het horloge tegen de vraagprijs over te nemen waarop hij antwoorde: nur Tausch siehe Anzeige.
Dan is het wel vreemd dat ie vanmorgen de prijs verlaagt heeft.
Tja, misschien heeft hij een hekel aan Nederlanders.
Fout na de oorlog zeg maarā¦
En wil hij alleen in Dld handelen.
Mmm dan is het wel vreemd inderdaad. 
Dan zeg je dat gewoon 
Ja. Dat soort geharrewar schiet ook niet opā¦
De set die Jaap (nog?) heeft liggen ziet er i.i.g zeer fris & verzorgd uit.
Pffff, links laten liggen en heel gauw vergeten zulk soort verkopersā¦
Ja, maar dat van mij dateert al van een paar weken geleden. Ik begrijp dat jullie zojuist nog een beticht gestuurd hebben? Ik wilde nml nu na de laatste prijsverlaging nog een bericht sturen, dat heeft dus ook geen zin.
Wil Jaap verkopen dan? Uiteraard mits hij hem nog heeft.
Tja en als je naar een Cayman op zoek bent zal je snel moeten handelen.
Die komen niet elke dag (meer) voorbij en ik denk dat dit steeds minder wordt.
Van mij is ook paar weken geleden. Misschien wil hij nu wel. Ik kan je zijn telefoonnummer PB-en als je wilt.