Overweging aanschaf Crepas Cayman 3000

Mag je wel doen. Ik begrijp allen dat de kans dat hij reageert zeer klein is…

Volgens mij was die van Jaap @SuperC op een haar na verkocht ?
Mss kan jaap duidelijkheid verschaffen.

Done. Niet geschoten is altijd mis.

Ik had een optie op die van Jaap lopen. Maar als Richard hem wil hebben is dat mij om het even nu ik toch op zoek ben naar een MM300.

Ik zal hem pb-en

Dan zal jij het zijn geweest.

Ah dat is mooi! Misschien dat me wil pb-en aan welke prijs ik ongeveer moet denken bij hem? (Niet zo zeer qua onderhandeling, maar meer qua budget😌)

http://www.ten2two.nl/?s_p_c_t=1342&ident=1&product_id=30&cat_id_4_1=0&page_num_4_1=2&prod_name_4_1&back=1

Je kunt het beste Jaap @SuperC zelf even benaderen. Horloge is in nieuwstaat.

Moet jij Jaap - indien nog niet gebeurt - eerst wel informeren dat je er vanaf ziet.
Jaap kennende houdt hij hem anders voor jou vast.

Heb ik reeds gedaan…

Maar dat was idd wellicht netter geweest. Heb wel naar het contact met jou verwezen…

1 like

Ik heb al contact gehad met Jaap :wink:

2 likes

Ah mooi.

Goedmorgen heren,

Ik heb de Cayman gehad en vorig jaar verkocht aan EdwardP. Daar heb ik achteraf spijt van gehad, de kwaliteit van deze klok heb ik binnnen de prijsrange nog niet mogen ervaren. Het is wel een zware jongen met een grote ‘prescence’ die m.i. met name door de hoogte wordt veroorzaakt. Om het ingewikkelder te maken, ik heb 5 weken geleden, voordat Jaap op vakantie ging, mijn interesse uitgesproken.

3 likes

Heel mooi klokje, staat ook nog steeds op mijn lijst.

Staat duidelijk Tauschpreis…

Je hebt gelijk.

Daar is ie dan: afgelopen zaterdag binnengekomen. Past ook mooi binnen de rest van de collectie (al zeg ik het zelf :slight_smile: )

4 likes

Geweldig mooie klok, zeker gezien prijs/kwaliteit verhouding :thumbsup:

Die van Uhrforum? Prachtige klok trouwens…