P1lot One | Flight Update 06.03

Squadron!

Er is van alles onderweg van A naar B en de producerende teamleden Jan, Rob en Remie werken de laatste taken af. Half maart komen we als team nog éénmaal bij elkaar vóór de lancering op Teuge Airport om de tool-rolls te vullen, wat laatste zaken te overleggen en natuurlijk om elkaar weer even te zien en te spreken.

Deze week heeft de Flight Update meer beeld dan tekst.

De titanium cases zijn klaar voor nabewerking. Alleen de lugs moeten nog worden gemaakt.

Jan heeft alle wijzers en onderste wijzerplaten naar onze Zwitserse lumer gestuurt en heeft hierbij ontzettend op de details gelet. Zelfs de labels zijn in het correcte lettertype DIN 1451 en hij blijkt ineens Frans te beheersen :smiley:

De oplettende lezer ziet dat er van elke set 1 extra wordt gelumed, mochten er in de toekomst garantiegevallen zijn, of mocht er tijdens het lumen en/of de assemblage breuk ontstaan. Safety first!

Alle lasergravures zijn bij Jan aangekomen. JLS heeft een “top job” afgeleverd. Hoe cool is de onderstaande foto? Misschien zie je jouw bouwnummer er al tussen zitten.

Rob is bijna klaar met alle tool-rolls. Wat vinden jullie ervan?

Rara, waar dient dit apparaatje voor? Kom maar door :slight_smile:

Have a safe flight everyone!


P1lot One Team

Teun (Teunan87) | Projectleider, design en communicatie
Hans (Motormuis) | In-/verkoop, penningen en communicatie
Jan (Arie Kabaalstra) | Techniek en assemblage
Remie (7T2 Straps) | Band
Rob (Rob & Roll) | Tool-roll

Website:
http://www.p1lotone.nl

Facebook:

Contact: pilotonewatch@gmail.com

Ha!.. 't is niet dat ik Ineens frans lijk te beheersen… maar als je de Specificatiebladen van de uurwerken doorleest… tja… dan pik je wel wat op… zelfs na 31 jaar komt er weer het nodige bovendrijven…

Merci beaucoup!..

quote “Zelfs de labels zijn in het correcte lettertype DIN 1451 en hij blijkt ineens Frans te beheersen” end

hij zal wel een lekkere franse meid opgeduikeld hebben. :~

C’est formidable…

Wauw!!! Ik kan nu echt niet meer wachten!!

Dat mag ik toch inderdaad van ganser harte hopen :smiley:
L’amour toujours :slight_smile:

Heel erg vet!

Laatste sprint. De handgemaakte tool-roll maakt het IMHO helemaal af. Top dat Rob zo’n mooi vintage leer heeft kunnen vinden. Past perfect bij de gehele uitstraling van P1lot One.

Erg mooi, alles klopt. Van gravure, tot band, tot wijzers, tot tool-rol…paar weken nog…pffffff

Wat maken jullie een mooie limited zeg! Het is echt een gaaf ontwerp en leuk dat het hele proces met ons wordt gedeeld.

Ik kan me voorstellen dat de toekomstige eigenaren helemaal gek worden van de voorpret. :~

Een Franse meid opgeduikeld?.. Nee… ik heb niet zo’n succes bij de dames… laatst vroeg me er eentje “heb je iets tegen katten?”, waarop ik antwoorde… “Ja hoor”… handboog, Luchtbuks, Emmer water, Supersoaker… "… werd ze boos… vrouwen?.. ik snap er niets van… :slight_smile:

Al eentje vrijgekomen inmiddels? :smiley:

Het einde van het wachten is in zicht! Super update weer!
Helaas kan er niet afwezig zijn in Teuge dus wacht geduldig op de bezorger :slight_smile:

Helaas…

LeenV Schreef:

Erg mooi, alles klopt. Van gravure, tot band, tot
wijzers, tot tool-rol…paar weken
nog…pffffff

Hoi Leen,

Leuk dat je dit aanhaalt. Dit hebben we als groep altijd voor ogen gehad en probeerde ik als ontwerper te bewaken. Niet wat losse bij elkaar geraapte componenten, maar een totale ‘package’/beleving :wink:

Fijn weekend!

Nog 23 nachtjes slapen: Counting down!

Arie Kabaalstra Schreef:

Een Franse meid opgeduikeld?.. Nee… ik heb niet
zo’n succes bij de dames… laatst vroeg me er
eentje “heb je iets tegen katten?”, waarop ik
antwoorde… “Ja hoor”… handboog, Luchtbuks, Emmer
water, Supersoaker… "… werd ze boos…
vrouwen?.. ik snap er niets van… :slight_smile:

(:d

Hier hetzelfde…

Heb ook nog een extra band aangeschaft voor deze knaller. Kijken of die evenmooi uitkomt op de P1lot als de banden die worden meegeleverd! :wink:

Prachtige tool roll! En wederom bedankt voor de geweldige plaatjes en update! (tu)

1 woord van mijn kant: spijt.

(tu) mannen