P1lot One | Flight Update 27.03 (FINAL)

BTW is uiteraard afgehandeld :slight_smile: don’t worry :smiley: Vanwaar je zorgen?

Unitas kun je bijna niet overwinden, daar moet je echt belachelijk veel kracht voor zetten. Dus als je het gevoel hebt ,na een keer of 40 draaien ,dat je niet verder kunt zit je goed.

Heb gisterenavond mijn p1lot One helemaal tot het einde opgewonden en 24 uur later loopt die nog altijd :slight_smile:
Bedankt voor jullie hulp …

MDH Schreef:

Leuk project! Maar ik vraag mij af of er netjes
BTW is afgedragen? Lees een hele hoop, maar dat
niet?

Boeiend

+1!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

MDH Schreef:

niet?

Ik had alles verwacht als reactie/vraag/antwoord op onze posts. Maar dit (:smiley:

MDH Schreef:

niet?

WTF Dude!!! ::o ::o ::o :S (td)

Wat een k#t leven moet deze meneer hebben

Ik heb alles nog eens doorgelezen MDH maar je hebt gelijk, ik lees ook nergens dat er NETJES BTW is afgedragen (kan dat ook ON-netjes?). Wel lees ik dat er spullen zijn ingekocht met facturen enzo, NETTE BTW ook neem ik aan. Ik lees ook dat een groep forumleden die onderdelen hebben samengevoegd zodat het een horloge werd, ik lees ook dat eea zonder winstoogmerk is gebeurd. Maar!!! ook lees ik (maanden terug in de forumgeschiedenis) dat er VOORAF is betaald, dit houdt in dat er een som geld rente heeft staan opleveren…ik vraag me af of dat NETJES is aangegeven. Zoniet dan moet dat alsnog, gelukkig stond het op een RABO rekening en daar kost geld hebben … geld…het P1lotone team kan zo nog NETJES wat terugvorderen.
Bedankt voor de ā€œheads-upā€

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Straks komt er nog een vraag of jullie het afval
wel milieuvriendelijk en in gescheiden biodegradable vuilzakken hebben afgevoerd
( met een keurmerkje van de NvH )

Om daar dan meteen op in te haken… Alle Titaniumspanen zijn opgevangen, en worden gerecycled.
bij het bewerken van het titanium is ook minimale koeling gebruikt

(:smiley:

motormuis Schreef:

BTW is uiteraard afgehandeld :slight_smile: don’t worry :smiley:
Vanwaar je zorgen?

Ik denk dat ie gewoon n beetje jaloers is dat ie te laat was voor dit mooie project :+

En de wijzers hebben een Cw-waarde van 0.28:)

Arie Kabaalstra Schreef:

Om daar dan meteen op in te haken… Alle
Titaniumspanen zijn opgevangen, en worden
gerecycled.
bij het bewerken van het titanium is ook minimale
koeling gebruikt

(:smiley:

yeah right… alsof de echte Che Guevara zich daar
wat van zou aantrekken, die had er brandbommen van gemaakt en de rest in het Tjeukemeer ge fl*kkerd.

:)o

Belastingdienst. Leuker kunnen ze het niet maken… Wel irritanter! :wink:

:d