Goed nieuws!
Ik vind hem gaaf. Sandwich dial, titanium,
mooie
prijs. Design van de kast. Allemaal goed!
Toch twijfel ik vanwege de maatvoering en laat
hem
daarom waarschijnlijk voorbij gaan…
Ik heb ook dunne polsjes en Jan heeft beloof dat
hij ook bij mij gaat passen
Laat hem dus niet aan je voorbij gaan
Mijn polsjes hebben ook een omtrek van 16,5cm en ook ik heb getwijfeld maar ben door de crew overtuigd dat hij door de gebogen lugs prima gaat passen.
Je gaat spijt krijgen om zo’n unieke kans voorbij te laten gaan
Net de fluted / light orange besteld, ik ben ook over de streep…
Wat een gaaf horloge, en wat een geweldig initiatief jongens - keep up the good work!!!
Net de fluted / light orange besteld, ik ben ook
over de streep…
Wat een gaaf horloge, en wat een geweldig
initiatief jongens - keep up the good work!!!
staat de teller nog maar op de 40? Ga er vanuit
dat iedereen die gestemd heeft en wiens voorkeur
nu wordt gehonoreerd, wel een bestelling gaat
doen.
Dan moeten we dus de 75 kunnen halen!
dat dacht ik ook, maar dr zijn bijna altijd wel n paar die toch afhaken of juist sommigen die em toch wel willen en niet hadden ingeschreven.
laten we t hopen die 75. ik gun t dit project v harte om de grootste hfle tot nog toe te worden. vooral t voor hf door hf spreekt me aan en is volgens mij vrij uniek. niet n lang bestaand bedrijf die n limited uitbrengt, maar n lid met n praktisch startup en andere leden die allen zelf zo veel mogelijk vd onderdelen maken.
er zou met trots hf made op mogen :+
staat de teller nog maar op de 40? Ga er vanuit
dat iedereen die gestemd heeft en wiens
voorkeur
nu wordt gehonoreerd, wel een bestelling gaat
doen.
Dan moeten we dus de 75 kunnen halen!
dat dacht ik ook, maar dr zijn bijna altijd wel n
paar die toch afhaken of juist sommigen die em
toch wel willen en niet hadden ingeschreven.
laten we t hopen die 75. ik gun t dit project v
harte om de grootste hfle tot nog toe te worden.
vooral t voor hf door hf spreekt me aan en is
volgens mij vrij uniek. niet n lang bestaand
bedrijf die n limited uitbrengt, maar n lid met n
praktisch startup en andere leden die allen zelf
zo veel mogelijk vd onderdelen maken.
er zou met trots hf made op mogen :+
Thanks voor de complimenten.
Ons doel is om een zo mooi mogelijk horloge uit te brengen met ‘top notch’ specs, niet om er zoveel mogelijk van te verkopen. Desalniettemin, loopt de teller nog steeds op en hopen we zoveel mogelijk leden bij de release blij te kunnen maken. Er is nog veel mogelijk: inschrijven kan nog tot dinsdag 00.00u…
Wing, jij hebt em toch al besteld?.. om dat etmaal hoef jij je dan geen zorgen meer te maken…
ik ben in elk geval heel blij dat het project doorgaan gaat vinden… als alle betalingen binnen zijn… dan kunnen we aan de slag… wijzerplaten… Titanium voor de kasten… Saffierglaasjes met coating… titanium kronen… plaat bestellen om de buckles te frezen… boy!.. ik heb er zin in!
Buiten regent het, dus vette kans dat jullie vanavond nog wat inschrijvingen krijgen. Laten we het hopen, maar het gaat jullie toch niet om de aantallen, of willen jullie - nu de 40 gepasseerd zijn en het project doorgaat - de bestverkopende HFLE ooit worden?