Mogelijk is Wing net zo benieuwd naar zijn gekozen voorkeursnummer als ikā¦
Goed om te horen dat āonze bouwerā er ook zoveel zin in heeft en staat te popelen! Ik ben ervan overtuigd dat wij als āafnemersā jullie enthousiasme terug zullen vinden in de P1lots! (tu)
Overigens verdelen we de bouwnunmers nadat alle betalingen zijn ontvangen. We denken dat we aankomend weekend alles rond en weet iedereen zijn bouwnummer!
Het totale aantal is nu al goed (mits iedereen betaalt natuurlijk), maar we zullen niet ontkennen dat we onze pijlen nu richten op het door jou aangegeven doel;)
Ik heb nog eens een keer of honderd die foto bekeken, maar die kleine seconde op de twaalfā¦ik kan er niet aan wennen. Ondanks dat ik verder alles (gebruikte materialen, uurwerk, ontwerp) wel mooi vind ga ik hem toch niet bestellen. Eens zien of ik daar nog eens spijt van krijgā¦
Het totale aantal is nu al goed (mits iedereen
betaalt natuurlijk), maar we zullen niet ontkennen
dat we onze pijlen nu richten op het door jou
aangegeven doel;)
Gr. Hans
Ik ben er klaar voorā¦
(afgelopen maandag eerste keer meegeschoten in de competitie⦠214/300 punten⦠gemiddeld iets meer dan een 7⦠( )
Je kunt beter spijt krijgen van de dingen die je
deed, dan van de dingen die je niet deed:D
We snappen echter dat er niets zo belangrijk om
een klik mee te hebben dan met horloges.
Bedankt voor je opmerking.
Gr. Hans
Tsja, daarom heb ik ook mijn uiterste best gedaan om er (tegen bijbetaling) een automaatje uit te slepen. Volgens mij waren er meerdere afhakers vanwege het handopwinden.Ik vind het een pracht project, maar het mocht helaas niet baten.
een Automaat in een Flieger⦠dat is toch zoiets als een Ferrari met een trekhaak?..
een handwinder, dat is een horloge waar je een band mee krijgt⦠dagelijks, of om de dag, de Unitas heeft tenslotte een 50 uur Gangreserve, even aandacht geven⦠even opdraaien⦠even dat bijzondere moment koesteren⦠dat je het horloge weer even de energie geeft om er weer 50 uur tegenaan te kunnenā¦
Tsja, daarom heb ik ook mijn uiterste best gedaan
om er (tegen bijbetaling) een automaatje uit te
slepen. Volgens mij waren er meerdere afhakers
vanwege het handopwinden.Ik vind het een pracht
project, maar het mocht helaas niet baten.
Kijk naar de positieve kant. Organiseer jij het dan in 2016 & stop er een āautomaatjeā in. Goede daad gedaan en je probleem opgelost
een Automaat in een Flieger⦠dat is toch zoiets
als een Ferrari met een trekhaak?..
een handwinder, dat is een horloge waar je een
band mee krijgt⦠dagelijks, of om de dag, de
Unitas heeft tenslotte een 50 uur Gangreserve,
even aandacht geven⦠even opdraaien⦠even dat
bijzondere moment koesteren⦠dat je het horloge
weer even de energie geeft om er weer 50 uur
tegenaan te kunnenā¦
Arie toch, er liggen al een hele stapel handopwinders alhier te wachten, en mijn watchwinder heeft nog een paar plekjes over, dusā¦
Daar komt bij dat de meeste āFliegersā gewoon met Corendon gaan
Tsja, daarom heb ik ook mijn uiterste best
gedaan
om er (tegen bijbetaling) een automaatje uit te
slepen. Volgens mij waren er meerdere afhakers
vanwege het handopwinden.Ik vind het een pracht
project, maar het mocht helaas niet baten.
Kijk naar de positieve kant. Organiseer jij het
dan in 2016 & stop er een āautomaatjeā in. Goede
daad gedaan en je probleem opgelost
Moet er niet aan denken Lexā¦
Alle respect voor de mannen die hier hun schouders onder hebben gezet, alleen jammer dat men wel een wijzertje, maar geen uurwerk kan kiezen.
tja⦠ik heb nog niet zoān grote collectie⦠ik ben vorig jaar ( iets van een jaar en bijna 3 maanden geleden ) lid geworden⦠omdat ik dit forum vond in mijn zoektocht naar een uitleg van het schoonmaken van een handwinder⦠toen had ik nog niet veel meer dan een swatch, 2 heineken horloges ( waarvan een met een nieuwe alu kast, door mij gemaakt) en de kapotte verdal van mijn vaderā¦
waar dat allemaal toe geleid heeft⦠8-)⦠inmiddels loopt de Verdal weer in weer een alu kast uit eigen keuken⦠de Dumet Instrument 2 is gebouwd, ik heb een Vostok gekocht, dus heb ik nu 3 handwinders⦠en die wind ik trouw elke dag op⦠ik wissel vaak. de ene dag de Vostok⦠dan weer eens de Instrument 2⦠dan weer eens de Verdal⦠en straks komt daar een P1lot One bijā¦
't moge je onderhand duidelijk zijn dat ik probeer je toch over de streep te trekken⦠beter spijt hebben van iets wat je gedaan hebt, dan spijt hebben van iets wat je niet gedaan hebtā¦
't wordt een absoluut Tophorloge⦠voor en door forumledenā¦
een jaar geleden werd me al voorzichtig gevraagd of ik een HFLE wilde overwegen. toen vond ik mijn kunde nog lang niet genoeg om dat te doen⦠inmiddels maak ik ook kasten voor anderen⦠en die zijn bijzonder kritisch⦠dat heeft ertoe geleidt dat ik het nu wel aandurf. graag zelfsā¦
ik heb bij wijze van spreken de bestelmail voor het titanium al in mijn concepten box staan⦠hoef alleen het aantal nog maar in te vullenā¦
vandaag nog even een paar uur besteedt aan een lopende orderā¦en wat gereedschappen gemaakt om mijn werk te vereenvoudigen en de kwaliteit te verbeteren⦠nieuwe software geschreven voor de draaibank⦠alles om de kwaliteit van mijn huidige werk te verbeteren⦠en al die verbeteringen komen straks ten goede van de P1lot Oneā¦
Ik weet niet of alle fliegers met Cor & Don gaan⦠ik vlieg alleen laag⦠per Ducatiā¦