PADI Open Water Diver en je klok

Natuurlijk de Seiko die samen met PADI is gemaakt… (dat ik deze toevallig net verkoop, heeft er natuurlijk niets mee te maken😁)

Seiko PADI

1 like

Toch de vertrouwde SKX naast de duikcomputer!

1 like

Heb ik mijn eerste OW al geleerd. Met z’n tweetjes privéles van de beste instructeur van de wereld! Dacht ik toen hè! Maar dat scheelt dus alles. Vanaf mijn eerste duiken armen gekruist en op je adem koersen. Man wat heb ik een geluk gehad met die instructeur. Later AOW gedaan. Leuke duiken maar veel mindere instructeur. Maar de basis zit er gelukkig goed in. :sunglasses:

Ohja met Citizen Promaster trouwens.

1 like

Vond op Curacao diverse duikscholen die prive of in hele kleine groepjes werken.

Heel simpel. Tijdens je cursus kun je een degelijke duikcomputer lenen. Duikhorloge onderwater is leuk maar voegt niets toe als je een duikcomputer gebruikt. Succes met de cursus :+1:t2:

1 like

Ik weet zelfs nog zijn naam. Owen Brown en het was in Montego Bay Jamaica. Mooi man!

Ik kan mijn eerste duiken nog herinneren. Hij moest alles aanwijzen. Wij waren zo onder de indruk dat we zelf niets zagen. En de rust waarmee hij dook! Zijn 1e natuur!

1 like

Mooi om te lezen dat het duiken hier ook leeft op het forum.
Misschien een idee als het weer en water temperatuur wat hoger zijn een HF duikdag te organiseren in het mooie Zeeland.
Uiteraard met de nodige duikhorloges .
En daarna de nodige plaatjes te kunnen posten hier op het HF.

3 likes

Daarom pak ik gewoon de Frogman omdat ik gewoon de Frogman in mijn verzameling wil hebben :sunglasses: Dan zie ik na de cursus wel verder :wink:

2 likes