Pagani Design

Hallo , mijn zoon kreeg vandaag een Pagani Design binnen, hommage aan explorer 2 polar met oranje gmt hand.

Had hij laten komen voor €110 euro of zoiets. Ik heb dat ding eens goed bekeken maar sta versteld van de kwaliteit voor dit geld. Kast, bracelet en clasp zien er toch wel goed uit , voelt ook lekker zwaar als goed staal.

Wat is hier nou de algehele mening over dit merk? Als ik zie welke modellen ze allemaal aanbieden voor dit geld, ook AP modellen en diverse Rolex.

7 likes

:popcorn:

10 likes

Bron?

1 like

Mooi toch? Een mooi horloge voor een betaalbaar bedrag.

2 likes

Prachtig maar gestolen ontwerp.

2 likes

Nee. Ik heb toch liever origineel.
Misschien dat 't kwalitatief best o.k. is. Maar ik wil gewoon een echte.

1 like

Ik heb 1 Pagani horloge in mijn collectie, dat is een Pepsi GMT. Het horloge is kwalitatief prima , voelt stevig en lekker zwaar aan. Saffier glas , keramische bezel. Enig minpuntje is dat de bezel wat weerstand bied. Ook is de rotor best wel luidruchtig. Bij iedere polsbeweging hoor je de rotor zoemen.

Hoe het met garantie zit op het moment dat er iets mis is met het horloge weet ik niet. Die van mij doet het nog altijd na 2 jaar en loopt als een zonnetje

Als je weinig geld wilt besteden aan een kwalitatief goed horloge dan is Pagani een prima keus

Kwalitatief prima zoals ik overal lees. Maar het is een schaamteloze Rolex kopie. Aan jou of je daarmee wilt lopen. Ik persoonlijk niet. Ik kan geen Rolex betalen maar daarom ga ik nog niet met een 1 op 1 Pagani Design lopen.

3 likes

Het maakt mij helemaal niets uit. Ik zou niet eens zien dat het ontwerp op die van Rolex lijkt. Wat doet het er toe?

1 like

Ik weet niet of je polo shirts draagt. Indien ja, enkel ook van de eerste/originele designer?

Wil gewoon zeggen dat het bij kledij zo vaak gebeurt dat ontwerpen geleend worden, maar daarover wordt minder heisa gemaakt.

Iedereen mag dragen wat hij/zij mooi vindt.

6 likes

Ja die heb ik. Zoooo fijn! Geen namaak voor mij! :smiling_imp:

2 likes

Heb er persoonlijk een tweetal in bezit, maar dit zijn geen exacte homages (of kopieën voor sommige). Maar ik zou lekker dragen wat ieder wil. Het is al 100x beter dan een neppe Rolex.

2 likes

Heb er zelf ook eentje en ben er erg tevreden mee. Voor mij was het kiezen of the moonswatch of iets van Pagani Design. Heb voor Pagani gekozen omdat ik 260 euro voor een swatch te veel geld vond. Maar mensen moeten dragen wat ze willen natuurlijk😉

2 likes

Ha, heb je de PD1701 (Moonwatch homage) gekocht? Die heb ik ook deze sale gekocht. Toch voelde het niet helemaal lekker omdat het bijna een 1 op 1 kopie is (hoewel de Pagani een datum heeft;)). Tot mijn verbazing ben ik er nog steeds blij mee. (originele Moonswatch heb ik ook overigens)

2 likes

grappige van dit merk is totaal idiote merknaam met “design” erin, dat is het enige dat ze eigenlijk niet doen.

16 likes

Plagiani design. Zelfs als naam kon men niets origineels bedenken.
Leuk voor zestienjarigen om hun zakgeld aan uit te geven. Dit hele ‘merk’ heeft natuurlijk niets met enige originaliteit van doen, gewoon populaire modelletjes namaken en Plagiani erop zetten. Noem het hommage, en iedereen gelukkig.

Oh ja, om niet alle tere zieltjes tegen de haren in te strijken: Een ieder moet dragen wat hij/zij mooi vindt. :sunglasses:

20 likes

Weinig originele ontwerpen :grinning_face_with_smiling_eyes: maar uitstekende kwaliteit voor het geld.

3 likes

Check:

1 like

Ik heb ooit iemand de opmerking horen maken dat hun hardst werkende personeelslid het kopieerapparaat is, en dat lijkt te kloppen. Ik heb nog nooit een origineel ontwerp van ze gezien. De bouwkwaliteit schijnt best ok te zijn, al heb ik er zelf nog nooit een in de hand gehad en kan ik dus niet uit eigen ervaring spreken.

Ik vind dat iedereen lekker moet dragen wat hij of zij wil, dan doe ik dat ook.

1 like

oh zeker laat iedereen vooral zelf bedenken wat ie wil dragen en daarvoor betalen. Geeft wel een duidelijk beeld van wat de productie van een blijkbaar solide horloge moet kosten en wat er aan marge verdwijnt uit de knip van de degene die het origineel betaalt.

6 likes