Pagani Design

image

2 likes

@Blufkakel is in zijn vrije tijd gewoon Eva Jinek.

3 likes

Zou hij willen.

2 likes

Jij kent blufkakel nog niet :joy:

Overigens eens met zijn stelling dat iedereen in dit welvarende land gewoon 10k moet kunnen spenden op elk willekeurig moment, waar hebben we het over

3 likes

? Provalili smo te, nas si znaci :stuck_out_tongue:

1 like

In het Pools is dat ‘nie ma problemu’. Klinkt eerder als ‘niet mijn probleem’. :rofl:

1 like

Zoals hij het schrijft betekent het “geen probleem”

1 like

Ehm…ehm…pagani, loreo, steeldive en addiesdive. Nog nooit van gehoord. Voelen stevig en zwaar aan. Doen wat ze beloven. Tijd was accuraat, bandjes sluiten goed. Geen oxidatie. Flink waterdicht…
Het voordeel is dat ik me nooit schuldig voel aangezien ik me nooit verdiept heb in een rolex. Kan dan ook met mijn hand op mijn hart verklaren dat ik geen benul heb of het een 1 op 1 is of een hommage.

3 likes

No shit. :crazy_face:

1 like

De mensen die 10K lappen voor een horloge voelen zich juist schuldig bij iedere €200 lookalike die ze tegenkomen.
Het gewetenstemmetje zegt dan ik had vijf verschillende kunnen hebben, had ze zorgeloos kunnen dragen en dan ook nog €9000,- in de knip kunnen hebben… :wink:

5 likes

Precies. Daarom zijn ze zo zuur.

Ik doe straks weer mn seestern om en 's avonds een wissel met mijn pagani, lekker man :stuck_out_tongue:

5 likes

2 likes

Waar woon jij ?
Monaco of zo?

2 likes

Nou, hij heeft wel gelijk. Als je geen uitvreter bent en je je MBO hebt afgemaakt, heb je tegenwoordig zonder moeite een kantoorbaan voor 6.5k per maand waar je geen reet hoeft uit te voeren, behalve om half 11 even bij de koffieautomaat te verzamelen om je gezicht te laten zien, of op je thuiswerkdag even om 10 uur in je onderbroek in te loggen in een Teams meeting en even slap te ouwehoeren met je collega’s over de F1 van het afgelopen weekend. En om 16 uur weer inpakken, want voor de file naar huis in je witte lease Model 3, er moet natuurlijk wel een gezonde werk-privé balans zijn, dat is goed voor de gezondheid.

1 like

Wat is jouw definitie van een uitvreter?

3 likes

Stuur mij even een berichtje, ik wil daar ook aan het werk.

2 likes

is toch mooi he. kom je er na 1.5 jaar op dit forum achter dat er ook een collega hier rondstruint.
morgen kantoor? morgen is het gehaktbal woensdag.

3 likes

Voor jou is het elke dag woensdag, gehaktbal.

2 likes

Dat zou me heel kut lijken

1 like

En toen werd je wakker?