Stuur anders je cv even door. Ze zijn hier altijd op zoek naar proactieve carrièretijgers en teamplayers met een hands on-mentaliteit die out of the box kunnen denken.
+1 voor out-of-the-box denken. Helaas is dat geen cv, maar een radiator. Een eerste gesprek na dit assessment zit er dan ook niet in.
FTFY
Daarmee valt dus 98% al af. Trek van de resterende 2% de foutloos rekenaars categorie af, en per saldo ongeveer nog 0,5% die aanspraak op die 6k bruto per maand mag maken.
LaCoste lag vroeger, na de hype, gewoon voor een knaak bij de Wibra 🫣
Fruit of the Loom ook.
Onzin, heb gewoon freestyle gedoken met een Steeldive, en hij doet het nog steeds. Geen druppel water binnen gekomen.
Dat Rob er niet over te spreken was kan best, hij zal er wel een keer 1 meebesteld hebben tijdens zijn shopping frenzy op AliExpress.
Sowieso knap dat hij de spullen uit China afzeikt, maar ze zelf wel aanbied met een dikke premium
Ergens voel je je gewoon genaait dat het ook voor dat geld kan.
Maar vergeet niet dat je dicht bij de bron koopt.
Pappa heeft liever een mooie spul om mee te pronken, dan dat zijn kinderen gelukkig opgroeiien. Of kun je En En? En je heb je geen inlevingsvermogen?
Om niet bestookt te worden door mensen die lijden aan snobisme? Absoluut waarheid!
Ik klikte op dit subtopic om wat Pagani Designs te zien, en wellicht de ervaringen te lezen.
Maar heb iets van 3 foto’s gezien en verder een hoop gezever over waarom je het niet moet kopen.
Ik hanteert het principe
Inkomsten moeten de uitgaven matchen in plaats van andersom. (Cicero 48 voor chr.)
Dus : gewoon harder en beter werken!
Hard werken wordt niet beloond.
Veel uren per dag maken wel.
Maar kom op, iemand de grond in trappen omdat die een Pagani Design oid koopt en daar blij mee is… dat is echt wel snobisme.
Ongeacht of het een gepikt ontwerp is.
Maar dat is meestal wel de standaard, afgeven op iemands keuzes danwel inkomen of voorkomen.
Had gehoopt dat iemand hier deze heeft, en de ervaringen ermee.
Voor dat ik deze adviseer aan iemand die niet ff 10k van zijn rekening af kan halen.
Een Rolex Day Date in geel goud met een zwarte baguette dial is nog net iets duurder dan dat.
Het ging om mijn Steeldive die Rob hielp met modden. En het ging specifiek om mijn model/klokje. Niet om alle spullen uit China.
En dat het met freestyle duiken goed ging betekent nog niet dat de constructie zo degelijk is als bij Seiko.
Betreft de kermis klokkie associatie, dat was de mijne en niet die v Rob. Mischien beetje cru hoe ik het beschreef. Want het klokje voelt verder wel best degelijk aan en komt zeker niet over als een goedkope prul.
Ik was alleen wat teleurgesteld dat de pakking minder in elkaar zit voor een duikhorloge. Als ik me niet vergis zit er enkel 1 ring ipv 2 of 3.
Ik ben team tijdstip
Je kunt ook een horloge halen dat geen kopie is he
Waarom een rolex hommage of kopie. Zo saai.
Voor de mensen die toch (stiekem) voor een Pagani willen gaan. Morgen start de summer sale op Ali met flinke kortingen. Nog gunstiger geprijsd ga je ze bijna niet vinden waarschijnlijk.
Hierbij nog extra Ali coupons die je ook nog kan toepassen bij het afrekenen:
US $6 off $50 code: JUNE60T
US $9 off $80 code: JUNE90T
US $14 off $140 code: JUNE140T
US $24 off $200 code: JUNE240T
Bovengenoemd voorbeeld wordt bijv. 75$ en dan kan je de coupon als het goed is ook nog eens toepassen.
Overweeg zelf om voor de Speedy te gaan om eens te kijken hoe dit model uberhaupt om de pols aanvoelt.
Dinsdag ontvang ik deze gouden DD met zwarte Dial. Ik heb al veel Pagani. Geen enkele heeft ontgoocheld.
Ik denk niet dat mensen het leuk vinden om te horen dat rolex en alles wat daar op lijkt als saai benoemd wordt. Maar als je wilde zeggen “IK vind rolex saai” dan is dat natuurlijk prima. IK vind die Swatch/Omega plastic dingen bijvoorbeeld overpriced rommel.
Dat vind ik ook.
Je ziet rolexen genoeg. Hoef je niet met plagianis rond te lopen die erop lijken. Er zijn ook in bijna ieder budget talloze voorbeelden te verzinnen van eigen designs. Koop die dan.
Namens een vriend van me de summersale had hij gezien, maar de extra kortingscode’s niet. Hij vroeg om je te bedanken!
Hij vond de Pagani moonswatch wel leuk.
Mensen die op andermans spulletjes neerkijken hebben een minderwaardigheidscomplex.
Zie veel nobele pogingen mensen proberen te bekeren.
Topic is Pagani Design. Zie liever mooie foto’s ervaringen en inhoudelijke discussies!
Moet bekennen dat ik me alleen met dit onderwerp bezighoud als ik zwaar getafeld heb en als ik direct word aangesproken zoals nu. Maar ik heb er vandaag, onder de parasol, over nagedacht wat je schreef.
Ik krijg de indruk dat jij je principes hebt en daarnaar handelt – dat is lovenswaardig. Ik vermoed dat het niet alleen voor horloges opgaat maar ook voor andere dingen in je leven. Ik benijd je daarin niet want dan heb je het niet makkelijk. Je wilt natuurlijk niet leven als een luddite. Alleen een spijkerbroek van Levis zul je dragen, Het enige GMT-horloge wat je in de kist hebt is van Glycine, de enige duikerhorloges zijn de Seiko Mas62 en Blancpain want de rest zijn kopieën. Voor een flieger zal je heel veel moeite gedaan hebben om een originele Duitse te bemachtigen want de al die honderden andere zijn kopieën.
Zelfs Rolex is een probleemgeval. Fleural wijzerplaat? Kopie. 24 uurs schijf in nieuwste GMT-model? Kopie! Heb wel eens gelezen waarin, met steekhoudende argumenten, uitgelegd werd dat de SubMariner ook maar een hommage van een Blancpain is.
En dan hebben we het nog alleen maar over horloges. iPhone? Kan niet want is een kopie van een Alcatel telefoon, dat vond de rechter ook en liet Apple miljoenen betalen voor overtreding van intellectueel eigendom. Ik denk dan ook nog even terug aan de Volkwagen Kever. Na het vallen va de muur kon Tatra eindelijk een rechtszaak beginnen – en winnen – met als gevolg dat het een leuke aderlating voor VAG werd na meer dan 75 jaar.
Wat mij, en misschien jou ook, verbaasd is dat het nogal eens discussies oplevert op HorlogeForum maar daarbuiten niet. Fabrikanten doen niets terwijl ik zou denken dat ze best een case kunnen maken. Beroepsmatig maak ik software die producten opspoort op het internet die eigendomsrechten schenden zoals labels (bijvoorbeeld wijn), kleding (sokjes zijn de meest gekopieerde producten). Zodra een zaak aanhangig wordt gemaakt staakt het kopiëren en soms volgen er nog fikse boetes.
Ik ben een aanhanger van het “laissez-faire” principe zoals gepropageerd door bijvoorbeeld Adam Smith en Hayek. Misschien maken we ons wel (te) druk voor niks. En Epictetus zei al: “Men are disturbed not by things, but by the views which they take of things”.
Ik denk dat we moeten stoppen in dit topic want het valt niet bij iedereen even goed. Las hierboven van iemand die opmerkte “ik kom hier voor plaatjes van Pagani, niet voor rants”. Maar we kunnen natuurlijk een nieuw topic beginnen of via PB verder discussiëren als je dat wilt.