Leuk ding hoor
Welnee. De man heeft een Invicta 1953 Submariner hommage.
Die handelt helemaal nergens naar. Niet zo serieus nemen.
Pagani Design, schijnt op bekende Seiko te lijken… Uurwerk is iig een seiko. Oppakken en het uurwerk begint te lopen. Draagt fijn met zijn 45mm, kleur wijzerplaat m.i. mooier dan origineel en dat voor € 82,=. Ach, t origineel komt wel eens als die voor juiste prijs voorbij komt op Chrono24…
Excuus! De 0 moet een O zijn. Dan werken de codes . Pagani Speedy komt nu op exact 66€
Punt is dit. Een echte ga je niet krijgen op mijn leeftijd, want je kunt niet eens een normaal huis vinden. Dus als je dan voor 1% iets kan vinden wat op het design van de echte lijkt, prima. Kwestie van prioriteiten stellen. Waarom zouden goede ontwerpen alleen bereikbaar moeten zijn voor mensen die in de juiste tijd/gezin zijn geboren?
En als iemand dat dan saai of dom of idioot vindt, mag ie van mij door iets bruins zakken. Neem ik niet eens de moeite voor om m’n schouders voor op te halen.
Gelukkig komen de foto’s nu wel.
Ik zou deze wel willen, maar alleen als ik er een NH36 in kan zetten vanwege een mooie wijzerplaat die ik hier nog heb liggen.
De kroon moet dan op 3.8 zitten ipv op 4uur.
Iemand die dit kan bevestigen??
Teveel om te modereren. Ik denk dat iedereen zijn belangrijke punt inmiddels wel gemaakt heeft.