Pakket al negen dagen bij douane; geen brief

Ha HF’ers,

Ik verwacht een horloge uit Zuid-Korea dat op 15 juni op de post ging, met EMS. Volgens de Koreaanse posterijwebsite kwam dit op 19 juni al in Amsterdam aan, en staat sindsdien op “Ready for customs clearacne” (sic). Ik heb echter nog niets ontvangen, ook geen brief van de douane, en de trackingstatus is sindsdien hetzelfde.

Heeft iemand dit ook eens meegemaakt? Is er iets wat ik kan doen om de boel te versnellen?

1 like

oh dat kan wel een paar weken duren hoor

1 like

Gewoon afwachten. Bestelling bij tissel? Opeens ligt hij op de mat (die status is vrij waardeloos). Duurde bij mij 2 weken in totaal.

1 like

Heb ik ook weleens gehad, een week of 3.

Precies, Tisell! Morgen is het precies twee weken, zou mooi zijn :smiley:

Ja, maar dan maak je ook misschien “slapende honden wakker”.

Relax, have a Kitkat.
.
.Elf.

2 likes

Verwacht wel douanekosten. Ik moest 27 euro betalen dacht ik (op een flieger van… 160 dollar ofzo)

Waar wacht je op? Ben nieuwsgierig im sorry.

Deze schandelijke schaamteloze schandalige pauperkopie voor paupers :stuck_out_tongue_winking_eye:

Kon 'm niet laten liggen voor maar $220… ik ben heel erg benieuwd!

1 like

vermeerderd met 25% dus :wink:

Ach, zolang je er blij mee bent en hij de tijd goed aangeeft is er niets aan de hand toch. Er zijn mensen die blij zijn met een horloge van de Hema. Dan heb ik liever zo een Kim Jung Un rolex. :grin:

2 likes

Tisell maakt wel zeeer degelijke horloges hoor. Kwaliteit staat hoog in het vaandel daar.

1 like

Rustig wachten…

Gaan echter niet altijd samen dus sterkte gewenst! :muscle:

1 like

Echt? Tering, 220 dollar! US?

1 like

Nee, Zimbabwaanse dollars!

Dat geloof ik ook. En winst…

1 like

ik wilde het niet zeggen

maar volgens mij zijn die normaal onder de 100 dollar toch Louis?

1 like

In tegenstelling tot Rolex zelf natuurlijk, waar alleen de materiaalkosten (staal! saffier! vet duur jonguh) al 40% van de verkoopprijs uitmaken :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Dat denk ik niet. Hoe kom je hierbij?

Moest laatst ook op een pakket wachten wat bij de douane lag. Super lang duurt het wachten dan.
Horloge heeft uiteindelijk langer bij de douane doorgebracht dan om de pols :smirk:

Succes met wachten!

1 like