Pakketpret: Benarus Moray Vintage

Dag beste mensen,

Soms zie je een horloge wat je direct wilt hebben. Toch wacht je nog even om te kijken of die liefde blijft. En jawel: na het afwegen welke kleur dial ik wilde, heb ik hem 2 augustus besteld. 3 aug op weg vanuit Kansas en via Chicago en Minneapolis beland in Amsterdam op 6 aug. Daarna duurde het dus nog 5 dagen (inklaren/customs, geen gepast geld voor de PostNL bezorger, niet thuis de volgende bezorgdag…) voordat ik vandaag dit pakketje heb opgehaald.

Schitterend stukje horlogewerk al zeg ik het zelf. Ok, genoeg tekst…foto’s…enjoy…:wink:

Dank en fijne dag. Michael

19 likes

Mooie aanwinst, enjoy. :+1:

1 like

Ik vind hem erg cool; bruin is het nieuwe zwart! :sunglasses:

3 likes

Echt wel mooi man

Gr Pieter

1 like

Woah, heel mooi! Enjoy! :smiley:

Edit: Heb net even de site bezocht, alleen maar mooie horloges! Ik vind die blue dial ook echt geweldig… Ik moet me echt inhouden voordat ik op die koopknop klik :frowning:

Gr Max

1 like

Ja, laat het maken van mooie horloges maar over aan Steve and Ralf, en ook ook zeer goede kwaliteit, kijk ook maar eens naar Raven.

Geniet ervan!
Eric

1 like

Dat was mijn tweede keuze en hij was inmiddels uitverkocht dus toen was het helemaal makkelijk. Grijs is ook wel ok; zwart ook hoor maar heeft als enige geen sunburst dial

En bedankt he Eric😉 Nu moet ik echt maar wat verkopen😆

1 like

Prachtige aanwinst hoor gefeliciteerd . :thumbsup:

1 like

Gefeliciteerd met deze knaller! Bedankt voor het delen en geniet ervan! :smile:

1 like

Erg nice! Wel een beetje aan de forse kant, of lijkt dat maar zo?

1 like

Het is zeker geen kleintje: 44mm bij 53mm. Maar hij draagt prima. Toch toont mijn Sumo (46mm bij 52mm) een stuk kleiner inderdaad.

Prachtige klok. Ik heb er regelmatig naar gekeken op de site. Geniet ervan!!!

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze overzeese schoonheid.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Mooie dome in dat glas! Plexiglas misschien? Of saffier?

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie klok! Ziet er prachtig uit!

1 like

Beauty!

1 like

Ja hou ik van die lekkere vintage bubble…:wink: Is plexi acrylic crystal inderdaad

1 like

Gaaf! :+1:

1 like

Hoopte ik al. Heerlijk!