Dat gedonder toch iedere keer weerā¦kriebels en flipper-drang. Langzaam onderweg naar de Grailā¦wat dat dan ook mag zijn op een willekeurig moment. Ik denk dat dit voor de meeste hier niet bekend in de oren zal klinken maar doe mij een plezier en stap even in mijn maatje 43 schoenenā¦
Dus een beetje in navolging van my main man Jacob @Cash ā¦
Na de Grand Seiko(s) nu een superleuke Hamliton Pan Europ om de pols, en verder niets ernaast zoals bij mij gewoonlijk het geval isā¦een one-piece collectie. Lekker goedkoop met zān eur 425 (relatief ik weet het, maar zeker tov een GS) en gewoon een erg leuk dingā¦punt klaar.
Een Sinn 857 Testaf LH Cargo. Ja inderdaad die van onze eigen Remco @juniorā¦opgestegen en inmiddels geland bij Jaap @SuperC. Altijd al eentje geweest die ik heb willen hebben. Met tegimented ss band. Prijs rond eur 1950.
Jullie begrijpen hetā¦dit schreeuwt natuurlijk om een originele @RLC Pollā¦
Dit allemaal een beetje tongue-in-cheek, lekker luchtig ipv de dramaās zo nu en dan hier op HF Maar ik ben wel serieus benieuwdā¦dus alvast dank voor het meedenken.
waarom eigenlijk vraag ik me? Denk je niet na de 4e GS van ik hou die gewoon en koop er zoān Oris 65 bij die je ook al vaker gehad hebt ipv steeds aan het wisselen te gaan?
1 de Hamilton, super leuk.
Origineel, netjes, kost geen drol⦠Gewoon houden buiten de keuze om van de andere twee.
De andere twee.
De tudor, heerlijk!
Lekkere toolwatch, niet een heel eigen gezicht.
Beetjes saai safe, wel mooi. Gaaf zelfs.
Kwaliteit straalt het zeer zeker uit en het past bij 99% van je kleding.
De Sinn
Super eigen gezicht. Wat een origineel disign.
Maar, zou zomaar een rus kunnen zijn op het eerste gezicht. Lekker robuust en BAM die dail.
Erg veel geld voor zo een eigenzinnig horloge.
Niet heel allround qua dragen met kleding stijlen.
De Hamilton vult dit prima op voor veel minder geld.
Dus, de Hamilton en de tudor zou ik zeggen.
Kan je alle kanten op totdat je weer wat nieuws in je hoofd haalt.
Goede en terechte vraag natuurlijk. Mijn ervaring is dat afwisselen met meerdere horloges niet echt werkt bij mij. En ik wil ook de kosten een beetje binnen de perken trachten te houden.
De Pelagos zeker weten de mooiste van de drie! Als je hem kan hebben qua maat doen. Draagt heerlijk dat titanium, maar voor mij helaas ietswat aan de grote kantā¦
Pelagos! Je weet het eigenlijk al, spaar nog een maandje door en koop wat je echt wilt!
Die Hamilton vind ik ook echt prachtig, maar die zou ik er gerust voor weg doen.
Ook al?
Ik heb nog zestienduizend PBās liggen over de Sinn, beginnend met āAls je hem wegdoetā¦ā Toch @daffie? wat een heerlijke luxe dat we over dit soort zaken kunnen twijfelen. Voorrecht!