Haha dit is toch geen wedstrijd maat.
Koop de Pelagos⦠lijkt me duidelijk. Volgens mij spookt die al langer door je gedachten.
Doe het gewoon en wordt een blij mens.
Haha dit is toch geen wedstrijd maat.
Koop de Pelagos⦠lijkt me duidelijk. Volgens mij spookt die al langer door je gedachten.
Doe het gewoon en wordt een blij mens.
Vooralsnog wint de Hamilton het ook van de Sinnā¦het ruikt hier naar fraude
Ja hĆØ! Blij dat ik hem kwijt ben, niemand zou hem willen hebben zo te zien⦠had trouwens de Tudor wel als winnaar verwacht, is de āveilige keuzeā. Zoān mooie Sinn, daar moet je klaar voor zijn.
Ps @daffie, zoān onflatteuze foto bij je poll helpt ook niet echt. Zo danā¦
Beter!
Pelagos Abi, doe het
Dank alvast aan iedereen voor de reacties, input, poll-keuzeā¦en aangenaam vermaak op deze winterse dag.
Pelagos, zonder twijfel.
Zoals al duidelijk was, de Pelagos dus
ā¦jajaja, I know!
De Pelagos vind ik maar een intens klinische en niet spannende duiker. Besmettelijk ook, ik bleef schoonvegen. Ik heb ze allemaal (meerdere keren) gehad, de enige die mij kon bekoren was de LHD.
Goed om te wetenā¦thx Jaap.
De Pelagos stond me bij als te fors, daarom Sinn gestemd. Maar als je zeker weet dat hij past is het een cool ding!
Ik volg 'm eff niet , zal vast aan mij liggen
Een one piece collectie , die vaak veranderd?
Dus eigenlijk gewoon lekker flipperen met telkens 1 horloge?
Ik stemde op de Tudor , maar een dikke duiker als one piece
Ehmmm ,
Goh , tja⦠doe toch maar die Sinn naast de Hamilton dan , kan een GS ook nog mooi bij.
De Pan Europe gewoon houden en ik zou voor de Sinn gaan maar dat is omdat ik deze Tudor wat saai/ braaf vind.
Dat dus! Prachtig ding!
Ik vind persoonlijk de PanEurope het mooiste horloge van de drie. Maar als je je niet kunt beheersen, ga dan op zoek naar een mooie, gebruikte .Pelagos. Mijn zegen heb je!
Die Hamilton zou ik ook graag aan de collectie toevoegen. Waar kun je die voor zoān prijs vinden???