Als je wilt dan zet ik je alvast op de lijstā¦
Stuur me dan even een pbā¦
Als je wilt dan zet ik je alvast op de lijstā¦
Stuur me dan even een pbā¦
Wahahah zei ik het niet 
Een Duitser met een ss band. Nou doe die Sinn maar niet joh 
Dit dusā¦
Onwijs mooiā¦maar ook meteen duurderā¦en lastiger te krijgen (lees : 2e hands op HF).
Ik weet het niet Daffieā¦ik denk dat je beter af bent zonder horloge. Je flippert met de snelheid van het licht. Je hebt geen rust, niet in je hart en om je pols. Gewoon lekker ploaties kiekān. 
*stiefelt weg voor een avondwandelingā¦š„³
De Tudor zou ik skippen.
Dat ding tuurt je de hele dag zo onberispelijk strak aan, daar word je koud van.
De Sinn ehm, beetje druk, daar moet je ook maar iedere dag zin in hebben.
Wil je rust?
De Hamilton.
Maar wel op een ander bandje! 
Mooie leren rally ofzo.
Succes 
Ik heb die Sinn en de Pelagos beiden gehad David en de Pelagos is ƩƩn van de weinige horloges die ik zo een tweede keer zou kopen. Sterker nog ik zou hem nu niet meer weg doenā¦
Wel een LHD ivm comfort en de crĆØme indices en wijzer overigens, man wat een strak horloge en een geweldige kwaliteit beleving.
Een Tudor Pelagos. Zwarte wijzerplaat, ETA versie. Waanzinnige tool watch, titanium, en de sublieme glidelock sluiting
Je zegt t zelf al @daffie. De Pelagos heeft een rijtje specs waar je āUā tegen zegt 
Je wil hem al langere tijd dus, Pelagos āit isā.
Go for it David
Succes
Moeilijk verkrijgbaar maar wat een mooi alternatiefā¦ook in het zwart, dan een stuk makkelijker te vinden voor < ⬠900,00.
Alhoewel dit ook geen straf is
Ik heb op de Sinn gestemd omdat jij toch 'n Damasko/Sinn type bent. Deze is uniek genoeg om te kopen, Pelagossen zijn er genoeg. De Sinn komt nooit voorbij.
Titanium Pelagos zou echter wel eens zoā n horloge kunnen zijn waar je voor gaat & dat 'ie niet meer weg gaat.
Pelagossen zijn er genoeg.
Dat valt mee toch? Zoveel zie ik ze hier niet. Zeker niet de two liner, die het meest tof is.
Mijn stem gaat naar de Pelagos, persoonlijke voorkeur.
Wel een LHD ivm comfort en de crĆØme indices en wijzer overigens, man wat een strak horloge en een geweldige kwaliteit beleving.
Thx Chris
Wellicht nog even doorsparen en dan voor de LHD gaanā¦
Go for it David
Succes
Much appreciated Roy 
Moeilijk verkrijgbaar maar wat een mooi alternatief
Hmmā¦gaaf, maar ik vind de chrono minder dan de versie die ik nu heb.
Ik heb op de Sinn gestemd omdat jij toch 'n Damasko/Sinn type bent. Deze is uniek genoeg om te kopen, Pelagossen zijn er genoeg. De Sinn komt nooit voorbij.
Goed punt wel, thx. 
Mijn stem gaat naar de Pelagos, persoonlijke voorkeur.

Ik zou lekker voor de Pelagos gaan! Als je er al een tijdje over nadenkt, blijf je erover bezig. Soms moet je het gewoon doen
. Als ie achteraf niet bevalt, doet dat geen pijn en ben je hem zo weer kwijt 
Thx
En het laatste is ook zeker helemaal waar.
Gewoon de Pelagos doen David, is een mooie keus, dan kun je nog voor de salarisbetaling van februari over naar de Sinn 
Thx Cees
Tjaā¦misschien mān huis maar verkopen en in een hutje op de heide gaan wonenā¦en dan een mega collectie horloges 

De Tudor zou ik skippen.
Dat ding tuurt je de hele dag zo onberispelijk strak aan, daar word je koud van.
Ik lees hier een bepaalde mate van ironie inā¦
Vwb de Hamilton op rally strapā¦dat zie ik mij niet doen met mijn behaarde berenklauwenā¦