Pan Europ vs de rest... 😁

Nog even doorgaan met deze onzin en je krijgt een verbod voor een Pelagos! :joy:

2 likes

:joy:

Ik zal mij trachten in te houden vanaf nu…

Een Pan Europ voor €425? WAAR???

1 like

Hier.

:wink:

1 like

Poeh. Doe mij d’r ook maar ƩƩn dan!

1 like

Werkelijk prachtig! Ik zou’t wel weten. Je gaat al tijden weg en weer tussen Damasko, GS, Oris en de occasionele Sinn omdat je diep vanbinnen weet dat het tijd is voor een stapje omhoog :wink: Tudor time!

Scoor een goeie tweedehandse en boeken toe in het blauwe gedeelte! :smiley::+1:

2 likes

:grin: je weet het gaat bij mij vaak echt alle kanten op…zelfs meerdere op een dag…:blush:

3 likes

Dat kennen we hier allemaal :innocent:
Ik ben deze week van een ChronOris naar een Rolex OP gegaan en net nog weer eens besloten dat mijn Oris minstens nog een dag blijft en de horlogespaarpot echt wel voor een Speedy is :rofl:

3 likes

:joy::joy::joy:

Prachtig…lekker bezig Jasper. :innocent:

1 like

We hebben de P
We hebben de E
We hebben de L
We hebben de A
We hebben de G
We hebben de O
We hebben de S

Pelagos

Ps: Pelagos

5 likes

:clap::clap::clap:

1 like

Zo’n Sinn heb ik ook gehad, tof dind!

Palagos heeft een beetje rare wijzers. dat gaat jeuken op termijn.

2 likes

Hoe vaak draag je de Sinn nog @louis?

Owja niet! Want het is geen blijver :sunglasses:

3 likes

Het is dan ook niet dezelfde als diegene die David op 't oog heeft, toch @daffie . Jaja, die heb ik ook weggedaan maar wel voor een hƩƩl erg goed doel… :slight_smile:

1 like

Correctamundo! :grinning:

1 like

Ik vind hem erg mooi hoor, maar als ik er vaker naar kijk vind ik de Sinn wel echt heel druk. Mijn eerder gegeven stem voor de Pelagos blijft staan. :+1:

1 like

Persoonlijk vind ik dit een makkelijke keuze, de Pelagos all the way! Altijd al gecharmeerd geweest van dit horloge :slight_smile:

1 like

al lekker gedroomd over de blauwe Pelagos David??

:slight_smile:

2 likes

Gloeiende! :face_with_symbols_over_mouth::flushed::sunglasses::ok_hand:

2 likes

Ik ben ook helemaal gek van de Pelagos LHD, alleen de hoogte is wel heftig hoor. Daar zit bij mij de twijfel…

1 like