Panda dial concepts Tudor Black Bay Chronograph by Bruce Williams

Hallo allemaal,

Horloge YouTuber Bruce Williams heeft twee concepts bedacht op de Tudor Black Bay Chronograph die mijns inziens een zeer geslaagde toevoeging zouden zijn aan de collectie van Tudor. Een Tudor Black Bay Chronograph met Panda dial en een met reversed Panda dial. Ik zou tegen Tudor willen zeggen direct in productie nemen! :sunglasses::+1:
Ik denk echt dat deze als warme broodjes over de toonbank zouden gaan…

Zie onderstaand filmpje.

Wat vinden jullie?

  • Tudor moet deze varianten maken
  • Naaah not my cup of tea

0 stemmers

MvG Ralph

3 likes

Start daar even een apart topic voor svp…

Ik hoop dat Tudor zich niet al te veel laat influencen door Youtubers en gewoon blijft werken aan een eigen DNA ipv. wat al die wannabe Rolex dragers willen. Velen zien graag dat de Tudor chrono’s er zoveel mogelijk uit zien als de inmiddels onbereikbare cosmo’s van weleer en willen de BB zo veel mogelijk laten lijken op doorgeslagen subjes met verte lunettes enzo.

Niet doen Tudor, daar hebben we Rolex voor! :sunglasses:

Als je er een polletje bij had gezet was ook hier mijn antwoord “Naaah” geweest.
Maar het mag hier niet van @RLC:wink:

PS Ik heb het filmpje niet gekeken. Is dat erg?

2 likes

Leuk idee, maar ik denk dat ze daarmee te veel in het vaarwater komen van het grote broertje. Alhoewel ik fan zou zijn van een veel bredere lijn met veel meer keuzes om bezels en platen te wisselen, zie ik Tudor dat helaas niet zo snel doen.

1 like

Na faux patina nu dan ook een faux ghost bezel :slight_smile:

ik vind 'm tof, die LV ook trouwens

Yesss die groene! Of anders een rode bezel variant.

Instant buy als ze deze maken :smiley:

Wel alles alstublieft in 58-formaat!

Grt. Erik

1 like

Dus dat en geen sneeuwvlok om de halve subdail mee af te dekken.

1 like

Gaaf! Hopelijk blijft de prijs dan wel binnen de perken