Tudor new watches 2021

Had er denk ik mee te maken dat de presentatie bij W&W (het filmpje) om 13.00 uur begon voor genodigden en tien minuten duurde.

Heel flauw ja.

2 likes

Nette prijs :+1:t2:
Dacht wel dat deze niet veel kon afwijken van de oude BB Chrono.

Het blijft wel een dikkertje.

2 likes

Suggested Swiss Retail Price: CHF 4’950.–
Edit: iemand was me voor. HF net zo snel als Tudor-site? :laughing:

Die nieuwe chronos zijn wel heel gelikt! Toch vind ik het jammer dat, ondanks de dunnere case, ze nog steeds 14.4mm zijn. Kan dat niet dunner?

Zilveren 58 is ook heel vet trouwens.

15,6 k voor die 18k … gekke prijzen en 4010 voor sterling

1 like

@anon66999254HFDEF WTF?? In 2020 al voorspeld

4 likes

Ja dat wordt wel een publiekstrekker denk ik.

het feit dat tudor nu met waardevolle metalen komt in haar modellen sluit wel helemaal aan bij de nieuwe positionering van het merk en het hoger positioneren van rolex in de markt

4 likes

:roll_eyes: En als je dan bedenkt wat de ounce prijs van zilver is. Paar dubbeltjes?

1 like

Eerlijke prijs

1 like

als ze de huidige S&G chrono nou ook eens meteen een stukje afgeslankt hadden

2 likes

was de 18k sorry!

1 like

True… maar je zou denken dat Tudor voor de gewone man zou zijn… en dat je dan weer ruimte laat aan de Swatch groep voor de onderkant van de markt…

Al is de vlucht naar luxe wellicht noodzakelijk gezien de smartwatch.

1 like

En de nieuwe chrono is in bestelling! Weer een topper om naar uit te kijken! :muscle:t2:

16 likes

Er is een goede reden waarom horloges doorgaans niet van zilver gemaakt worden en dat is dat zilver dof en vervolgens zwart wordt, wat ook nog eens afgeeft op je huid. Vervolgens kun je het wel weer poetsen, waar dan verwijder je steeds een laagje metaal. Bij messing of brons is dat niet zo’n probleem, omdat het niet zo kostbaar is, maar zilver is een stuk prijziger.

1 like

Weet iemand wat dat gouden ding moet kosten?

The all knowing watch oracle RLC :crazy_face:

3 likes

waarschijnlijk leggen ze daarom in het hierboven door mij geposte filmpje ook zo de nadruk op de legering van het zilver en dat het goed blijft.
https://www.youtube.com/watch?v=frVH5Y9JFq8

1 like

Zie hierboven

FTFY

1 like