Panda probleem

Hallo allen,

Ik heb een probleem, een panda probleem.

Uiteraard is het een luxe probleem en gaat het nergens over.
Desalniettemin kom ik er niet uit.

Ik heb deze 2 panda chrono’s. Een tradition met valjoux 7730 en een fairfax met een valjoux 72.

Ik vind ze beiden super cool, gaaf, mooi etc. Maar ik vind het wel een beetje overkill om ze allebei te houden. Daarvoor lijken ze toch wat te veel op elkaar.

Daarom mijn vraag, welke zouden jullie houden?

• Tradition
  • Fairfax

0 stemmers

tra2

Mocht je vinden dat ik ze allebei moet wegdoen en gewoon een Rolex aanschaffen, mag dat natuurlijk ook.

8 likes

Sterke voorkeur voor een tri compax chrono altijd bij deze modellen. Dus zeker weten de fairfax

2 likes

Zowel de bracelet als de dial-indeling van de Fairfax zouden mijn voorkeur hebben

2 likes

Aangezien een panda twee ogen heeft…:wink:

1 like

Fairfax op donkerbruine leren band (zonder van die racing gaten).
Mooie horloges! :slight_smile:

1 like

Allebei gaaf, maar als er eentje weg moet zou ik de bi-compax weg doen.

1 like

Ik zou de tradition houden!
Een mooi exemplaar en door de 2 subdials een stuk cleaner qua design dan het andere model.

Overigens zou ik deze wel op een bor-band slingeren want die look is wel heerlijk :drooling_face:

2 likes

Thanks.

De bracelet past overigens ook op de tradition :smiley:

Tradition is mooier imo :slight_smile:

1 like

Eigenlijk miste ik in de pol de keuze beide houden, zou de Fairfax zowiezo houden mooi uurwerk Valjoux 72

2 likes

Ik had het liefst de Tradition gehouden, maar dan met een tri-compax. Nu wint de Fairfax het nipt.

1 like

Fairfax out! Tradition is mooier, en de vj72 gaat meer opbrengen voor een nieuwe aankoop :wink:

1 like

En een zwarte neus, drie dus! :panda_face: :wink:

2 likes

Dan wil ik er 1 met 5 subdials…incl oren😅

2 likes

Fairfax houden (eerst even bandjes uitruilen)

1 like

Die Fairfax is waanzinnig, die Traditional is toch net iets meer “budget” (m.n. door het uurwerk en iets simpelere kast).

Ik zie alleen nergens die tri-compax en bicompax waar iedereen het over heeft. Zie alleen een uni-compax en een compax :zipper_mouth_face: Nou ja, zelfs die eigenlijk niet want alleen Universal maakte deze.

1 like

Twee rondjes lijken mij ruim voldoende

Ik heb ook een panda (Fiat) :wink:

Bedankt allen voor het stemmen!

Ik ben het wel eens met de meerderheid.

Denk ik :smiley:

Nog een paar nachtjes er over slapen.
Het geld gaat richting een vintage datejust.