appied Schreef:
diep triest van panerai hoop dat ze hiermee niet
weg komen
De harde kern is nogal trouw en gek. Ze verkopen, als ze dat willen ook een limited met een diarree dial en een band van gevlochten hennep…
gr. Roel
diep triest van panerai hoop dat ze hiermee niet
weg komen
De harde kern is nogal trouw en gek. Ze verkopen, als ze dat willen ook een limited met een diarree dial en een band van gevlochten hennep…
gr. Roel
dit stukje was wel leuk … wie weet???
As a last note, to make it even more mysterious I would like to talk about conspiracy.
You know, there is an American saying '‘to sell someone the Brooklyn Bridge’ … google it’s meaning and you’ll be quite surprised.
Too lazy ? Here’s the meaning;
sell someone the Brooklyn Bridge : to cheat someone in a business deal
American English synonyms or related words for this sense of the Brooklyn Bridge To cheat or trick someone: cheat, rip off, deceive, trick, swindle, entrap, string along, dupe, bilk, double-cross
Nooooooo, please tell me they wouldn’t dare and this bridge on the back is coincidence LOL
Gelukkig heeft die van mij een kijkglaasje
Ik wilde nog wel deze 3 verkopen om een pan radiomir eight days aan te schaffen.
Daar ga ik nog maar eens een paar nichtjes over slapen
op TZ in de ramsj
http://www.tz-uk.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=196
436
Nu was ik wel benieuwd wat er staat, log in (firsttimer) en om e.e.a. te lezen moet je ook nog min. 50 posts hebben
word 'm dus voorlopig niet…
op TZ in de ramsj
http://www.tz-uk.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=196
436
Voor hoeveel? Sinds de laatste aanpassing kan ik de sales corner niet meer bekijken omdat ik geen 50 posts heb…
Voor hoeveel?
quote: Somewhere around a quid should probably do it, but I’m open to offers…! Might trade for a nice bag of crisps around mid-morning.
't Is meer een geintje: voor een zakje chips, een pakje kauwgom of ‘1 quid’; dat moet genoeg zijn om een ‘fabrieks-fake’ te kunnen kopen. (Is fabrieks-fake een nieuwe horlogeterm? ( )
Menno
't Is meer een geintje: voor een zakje chips, een
pakje kauwgom of ‘1 quid’; dat moet genoeg zijn om
een ‘fabrieks-fake’ te kunnen kopen. (Is
fabrieks-fake een nieuwe horlogeterm? ()
Menno
Inderdaad een geintje op TZ, vandaar ook de smiley in mijn bericht.
Fabrieks-fake zou een mooie term zijn, geeft weer een geheel nieuwe dimensie aan de fake-hommage discussie
Ik wilde nog wel deze 3 verkopen om een pan
radiomir eight days aan te schaffen.
Daar ga ik nog maar eens een paar nichtjes over
slapenhttp://i933.photobucket.com/albums/ad175/rvdb_unio
n/horloges/DSC_0014.jpghttp://i933.photobucket.com/albums/ad175/rvdb_unio
n/horloges/DSC_0020.jpghttp://i933.photobucket.com/albums/ad175/rvdb_unio
n/Schaumburg%20Watch/DSC_0001-1.jpg
Alle drie houden joh…
Zo… ik ben eens benieuwd naar de officiele reactie van Pam. Het staat nu vet uitgemeten op alle (belangrijke) internationale fora. Negeren lijkt me niet de beste strategie.
Mijn persoonlijke mening; al die “exclusieve” mainstream merken zijn te hoog geprijsd. Ik kies er eigenlijk bewust voor om me een beetje beet te laten nemen. Maar een $40,- uurwerkje in een $4500,- horloge is voor mijn gevoel erger dan beroofd worden.
Gr. Roel
Nichtjes??? Slapen???
nachtjes slapen natuurlijk
Jammer, ik wilde er wat achter zoeken±D
nu je het zegt,maar zou jij de horloges inruilen voor een panerai
Wat voel ik me toch “rijk” om met een unitas 6497 uurwerk in mijn Steinhart rond te lopen terwijl de OP-X links en rechts wat is opgeleukt met wat cijfers en frutsels…en dat voor een prijs die 10 x hoger licht. Niks mis met een Panerai want ik vind het echt geweldige mooie klokken, maar prijstechnisch gezien is de Steinhart echt onovertroffen lijkt mij.
Of het nu een collectors item geworden is maakt niet uit, het is rond uit schandalig dat Panerai dit heeft kunnen laten gebeuren.
Voor een dergelijk duur horloge moet je er zonder meer van uit gaan dat het goed is.
Zo ben je dus gewoon belazerd.
Echt schandalig gewoon, ik heb er geen woorden voor.
mvg
Lex
Of het nu een collectors item geworden is maakt
niet uit, het is rond uit schandalig dat Panerai
dit heeft kunnen laten gebeuren.
Voor een dergelijk duur horloge moet je er zonder
meer van uit gaan dat het goed is.
Zo ben je dus gewoon belazerd.
Echt schandalig gewoon, ik heb er geen woorden
voor.mvg
Lex
Ok… nog een keer voor de discussie;
Wat is de definitie van goed? In twee jaar tijd heeft zich (bijna) niemand gemeld met klachten, de klokjes liepen dus goed. Het niet bewerkte, basis uurwerk werd pas ontdekt toen een forum freakje het ding open begon te schroeven. De klanten kochten een basis Pam limited met bewerkt deksel. Waar zit dan het belazeren?
Verder; Er stond in een folder OPII uurwerk maar dit is later herzien. Deze onbewerkte prul wordt OPXXIX genoemd. Niet netjes voor een merk dat mee doet in de hogere midden klasse maar wederom (imho) geen belazeren.
Begrijp me niet verkeerd; Ik ben geen fanboy en ik word niet geraakt door heftige teksten over dit merk. Ik heb een 104 met een VJ7750 erin, stelt ook geen ruk voor. Ja… er staat wat in gegraveerd, laat dit 40 euro kosten… dit weet je toch eigenlijk als je aan Pam begint?
Gr. Roel
Heerlijke, ontnuchterende opmerking en je hebt natuurlij gelijk. Je betaalt bij dergelijke horloges - zoals bij ieder luxe merk overigens - meer dan alleen de waarde die het materiaal vertegenwoordigt. Omdat dit echter wel behoorlijk veel meer is, verwachten de meeste liefhebbers dat het materiaal dan in ieder geval wel helemaal top afgewerkt is. Ik zou zeggen dat dit duurdere segement dit eigenlijk ook wel aan zijn stand verplicht is, maar inderdaad technisch gezien is het geen oplichterij. Het is natuurlijk niet iets wat het ‘aura’/ de ‘status’ van het merk goed doet.