Ja heerlijk! Maar lastig te krijgen heb ik gemerkt
Ik heb hem een tijdje gehad. Heel fraai. Heb me niet vergewis van de verkrijgbaarheid, ik weet wel dat ik hem niet 123 kwijt was maar dat (was) sowieso met Panerai toen😇
Ik was ‘m destijds binnen een dag kwijt. Toen ik weer een 390 terugwilde was het niet zo eenvoudig .
Deze configuratie vind ik zelfs mooier dan met de standaard band. Echt een plaatje zo.
Hear hear
Deze zijn alvast binnen. Nu de 183 nog terug van service wachten op de aubystrap voor de 590 en stiekem alweer naar wat Corrigia banden te kijken… Die korting maakt het leuk en verleidelijk
De rechtse lijkt me erg tof!
Di stefano blijft toch echt mijn favoriet
Prachtig! Is dat DiStefano?
Edit: zie het nu staan!
Ik heb nog een paar prachtige distefano nieuw liggen maar helaas in 22mm en mijn na heeft 24mm😥
Twee straps uit Firenze inderdaad. Fijn contact en supersnelle verzending. Ik heb gebruik gemaakt van een sale daar. Een van de banden die ik had gekozen was echter al verkocht. Geen probleem, werd een nieuwe gemaakt naar mijn wensen. Keurige service.
Heb je al een foto van de 000?
Ik ben afgelopen zomer bij Simona op bezoek geweest met het gezin. Een heerlijke lunch genoten in de heuvels van Florence en met een paar mooie banden rijker de wandeling naar het centrum naar beneden aangegaan. Ik koop er erg graag.
Nee, komt dinsdag binnen als het goed is. Volledige set.
Prachtig! Klassiek model
Zal de 390 ook eens uit de kluis halen vandaag
De 390 is de pam waar ik spijt heb van de verkoop😅